destinations världen... funkar inte?
hej, jag installerade destinationsvärlden nu i natt, sen när den var färdig, så skulle jag trycka på 'playknappen' på startprogrammet, då kommer det upp 'ingen skiva, sätt i the sims 3 husdjur 's skivan'
ska man inte ha det man installerade sist i? eller varför blir det så? kommer destinations världen funka även om jag sätter i husdjurs skivan istället för destinations världen?
// nu har jag fått svar på detta, men destinationsvälden funkar inte, ingen stad, inga uppdrag… eller är det jag som ite vet var uppdragen är? och finns det ingen ny stad :o?
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Du ska ha skivan till det nyaste spelet - efter den ordning de släppts, inte den ordning du installerat dem. Husdjur är nyare än Destination Världen.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
jaha, trodde det var den senaste man installerat xD
tack så jättemycket!!
men… nu funkar inte destinationsvärlden… finns ingen ny stad, och när jag startade det nu första gången så kom det upp att det fanns ny stad jag kunde flytta till nu eller göra det via dator eller telefon… och inga uppdrag man ska göra…
Det är 3 städer man kan resa till på semester, de finns inte som stad man kan börja spela i utan man reser dit på semester :)
Mvh Linn
jaha, trodde det var en ny stad för varje expansion.