The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 1814 ggr
leoparden95
0

The sims 3 - brandmansyrket

Hej!

Jag spelar the sims 3 och jag har valt att vara brandman i mitt yrke.. MEN helt plötsligt när jag kommer till jobbet och det utlöser sig ett larm så klickar jag på kartan och där det brinner för att min gubbe ska gå dit och göra sitt jobb så slutar det brinna helt plötsligt? Jag kan helt enkelt inte släcka eldar :s Någon som har samma problem som har en lösning eller något, snälla hjälp mig. Jag kan ju verken bli befodrad eller någonting nu bara för det.. Vill ju släcka eldar!!

Smulan80
0

Testa att klicka på larmen i arbetsbyggnaden istället. Vad händer då?
Eller Brandbilen…

leoparden95
0

samma sak, alarmet försvinner alltså. Det blir som om det inte brinner igen.

Smulan80
0

Mycket skumt.

Smulan80
0

Jag har letat som en tok efter ditt problem, men det enda jag finner är i stil med "om det är små bränder och det regnar, så hinner regnet ofta släcka branden"… men jag tror inte att det är ditt problem. Mycket irriterande att inte kunna hjälpa. :(

leoparden95
0

nä, för jag har stängt av att det inte kan regna :o

Smulan80
0

Hm ok, då vette tusan. Jag har letat och letat och det var det enda som jag hittade som folk upptäckt. Kanske ändra i staden, ta bort brandstationen och sedan lägga till den igen?

nelleeh
0

Det hände för mig också innan. Det gör inte det längre men jag vet inte vad som hjälpte

leoparden95
1

jag bytte stad för att i den gamla staden så vägrade min sim åka till jobbet och hoppa in i brandbilen utan jag fick teleportera simmen för den ville inte åka dit. nu vill den inte släcka bränder, eller bränderna försvinner när hon ska göra jobbet. jag vet inte, spelet krashade här om dagen och jag har faktiskt inte spelat sen dess. Ska in och spela lite nu tänkte jag ;d få se om skiten fungerar