Varning (codenstuff)
Jag vill bara skicka en varning för bland annat codenstuff webbsidan som säljer spel billigare (själva nycklar inte fysiska kopior). Det är tydligen vanligt att de säljer ofullständiga spel t ex limited editions och detta råkade jag själv ut för. Efter att ha ringt (har seriös telefonskräck) EA supporten och pratat med dem så fick jag min kod att redeema min quantum power pack, fast han var tveksam då jag beställt från en handlare som inte är en av deras "officiella" typ. Kommer inte ihåg själva ordet jag är ute efter då jag är både trött och helt superglad för den hjälp jag trots allt fick.
Så se upp, bättre att lägga de där extra kronorna på att få en ordentlig produkt från kända handlare än att hamna i en frustrerande sits. Jag erkänner, det var duuuumt av mig. Kommer aldrig att göra om mitt feta misstag igen.
Jag är så glad att EA supporten faktiskt hjälpte mig. ❤️
När det gäller att köpa spel går jag till Cdon, discshop eller Webhallen, jag köper mina spel oftast på cdon.
Men det är bra att du varnar andra =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag brukar också bara köpa från cdon/webhallen, men den här gången testade jag… dumt nog… billigare alternativ. Korkat av mig helt enkelt. Jag lär inte vara ensam om det misstaget. För mig löste det sig iaf. men det betyder inte att det löser sig för andra. Tyvärr.