Familjen McLay
Hej alla!
Jag har nyss påbörjat en ny familj på sims och jag tycker alltid det är kul att skriva en liten berättelse om familjen, alltså hur det går och så. Denna gången hade jag tänkt göra något liknande legacy. Eftersom jag inte är så bra på att hålla koll på alla legacy-regler så ska jag göra lite som jag vill och inte lyda reglerna. Men det kommer iallafall vara så att jag inte får använda några fuskkoder eller så. Hon ska samla in sina pengar själva! Sen vet jag inte riktigt hur det är, men jag kör bara på. :)
Jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt.
God
Problem att binda sig
Klumpig
Konstnärlig
Atletisk
Favoriter:
Favoritfärg: Svart
Musik: Klassisk
Mat: Fattiga riddare
Livslång önskan: Nå nivå 10 inom målning och gitarr.
Då kör vi!😃
Efter en massa bråk med Evelinas föräldrar så har hon äntligen lyckats flytta hemifrån. Äntligen bor hon i sin drömstad, Sunset Valley!
Hon har länge drömt om att bo här, hon har kollat runt i ca 1 år nu för att hitta en lämplig tomt på Sunset Valley. Och nu hittade hon en tomt i lagom storlek väldigt nära havet, det är perfekt!
Men huset… ja, huset det är inget att skryta om. Det är en liten stuga med fula tapeter, fult golv och ful inredning.
Det enda som får plats i fjuttstugan är säng, ett kök och ett litet badrum. Fast så länge man har tak över sig överlever man, tänkte hon och log för sig själv.
Evelina älskar att måla och spela instrument. Det instrumentet hon ''fallit'' för mest är gitarr. Så hon hoppas att i framtiden kunna köpa sig ett staffli och en gitarr.
Men Evelina gillar en annan sak också, väldigt mycket. Det är därför hon nyss börjat jobba inom ''proffsidrotten''. - Hon älskar nämligen att träna!
Hon är så glad över att hon äntligen fått ett jobb, ett bra jobb som är både kul och där hon kan tjäna en hel del pengar. I början kommer det nog gå väldigt segt, men hon ska verkligen satsa allt på jobbet för att sedan kunna fixa huset och kanske skaffa sig en pojkvän.. och kanske en son eller dotter? Vem vet..?