The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 880 ggr
[limitedZ]
0

Fjärde spel - vilket?

Ja har husdjur, övernaturligt och årstider. Nu har jag råd att köpa ett till spel. Vilket borde jag välja?

Har testat på alla expansioner förutom semesterparadis och i framtiden. Om ni väger de expansionerna mot varandra, vad väljer ni då?

tycker i efterhand inte att kvällsnöjen t.ex. tillförde så mycket, är inte så intresserad av att resa som i destination världen heller.

[limitedZ]
0

oj, glömde att ja har studentliv också

ramm5tein_
0

Jag funderar på att köpa semesterparadis! Är inte ute efter så många soliga dagar på stranden egentligen i och med mina ofta "mörka" familjer och simmar, mycket vampyrer och så. Men verkar ändå som man kan göra mycket nytt 🙂

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

[Isalin]
0

Jag har alla och tycker personligen att framtiden är en av de bästa! Men det beror ju på hur man spelar, men jag tyckte att det var väldigt kul att utforska allt nytt :)
Semesterparadis är också kul men tyckte att man spelade "igenom" det ganska snabbt, fast världen är väldigt mysig och tropisk! :)

-Idaoh-
0

sjukt snygga möbler och kläder i framtiden-sims spelet 😍 gaaalet kär i det . har hittills bara spelat en gång så har inte utforskat så mycket än hehe :))