The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 5393 ggr
Shalin
1

Hon kan inte föda! Bugg?

Hejsan!

Jag stötte just på ett oroande problem.

Det är så att jag gjorde min sim gravid med en sim som sedan flyttade ut. Men nu när hon ska föda så står hon bara där. Tog henne först till sjukhuset, men då går hon bara runt runt in och ut ur sjukhuset. Prövade att flytta ut familjen och sedan flytta in dom igen. Resettade hon gjorde jag också.

Har inte heller för många simmar så kan inte vara det heller. Flyttade henne till en egen tomt nu för att se om hon kunde klara sig själv om man säger så. Men ser att hon bara står utanför och gör inget annat än tänker på att hon ska föda. Vad kan jag göra med henne? :/

Shalin
0

Det vill fortfarande inte funka. Ingen som vet hur man gör? Vore mycket tacksam för hjälp. Tycker verkligen om den här simmen! Borde kanske nämna att pappan var lite buggig efter han spelat gitarr. Så var därför jag flytta ut han. Är kanske därför min sim fastnat så här?

Shalin
0

Det står appaloosa.sims3.bad ska jag ta bort den då eftersom det finns en backup? Jag vill verkligen inte förlora huset med eftersom det är det bästa jag byggt. Jag struntar i om simmen får barnet bara jag kan rädda henne Gråter

HoppanLoppan
0

Har det löst sig? Har själv ingen aning… :(

Shalin
0

#3 Nej tyvärr inte :/ Jag vågar verkligen inte ta bort den där mappen där det står .bad på. Får väl spara mitt hus och min familj så att jag iallafall har det kvar. Men känns ju dumt att börja om ifall jag snabbt kan fixa det genom att bara ta bort den mappen helt.

Ingen som vet? :/

Shalin
0

Nu har jag sparat huset och familjen. Finns det inget sätt så att man BARA sparar huset? Eller måste man helt enkelt flytta ut familjen bara?

Kan ingen vara snäll och berätta om jag ska ta bort .bad mappen? Kan jag ta bort den eller blir hala spelet konstigt då? Det är allt jag undrar. Funkar det inte så får jag väl börja om igen då trots att jag inte har någon lust :/

Mitchika
0

Testa att ta bort .badmappen, den brukar det sällan vara någon fara med att ta bort. :)

Jag hoppas det löser problemet. Vilket jobbigt problem du har stött på..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Aily
0

Hur har det gått? Blev det något barn?

Shalin
0

#7 Nej tyvärr inte :( Jag tog t.o.m bort hela staden. Startade en ny. Flyttade in familjen, vilket såg lovande ut för hon hade bytt kläder och tog sig om magen. Men sedan började hon hacka igen :( Så jag får väl fortsätta spela med familjen vars familjeträd nu är förstört. Blir riktigt sur på att ea inte fixar någonting!

Hon får väl stå där och dö nu då av hunger. Eller kan ens en gravid dö? Jag hoppas att det helt plötsligt löser sig. Men det verkar ju inte så…:/

Aily
0

Vad trist. Rynkar på näsan

Shalin
0

#9 Ja det är det verkligen :( Man kan aldrig spela för länge. Legacys blir förstörda jämt och ständigt :/

M_a_r_i_a
0

hände precis exakt samma sak för min favvo sim, skulle föda i den nya staden i framtiden, men hongår bara ut och in ur sjukhuset och föder aldrig :'(

M_A_R_I_A 🌺