The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 2725 ggr
Tufsenmilano
0

Sälja sims 2 spel?

Jo, jag har alla expansioner förutom 1, och nästan alla prylpaket till the sims 2. Funderar nu på att sälja alla, så att jag kan få råd med mer sims 3 spel. Problemet är att jag inte riktigt vet om jag vill sälja dom, vet ju inte om jag kanske får värsta rycket och vill spela tvåan! Vad tycker ni? c:

[SallysPigge]
0

Ja det kan vara svårt att säga då vi är olika, men jag har alla mina även sims 1 och jag kommer inte sälja någon. För jag vill spela dom en dag igen. :)

[Lupse]
0

Man får ca 20 kr för ett expansionspaket. Men det lönar sig sällan att sälja för att det finns så få intresserade. Jag har också kvar mina the sims 2 spel och precis som #1 vill spela dem igen. (;

Tufsenmilano
0

#1 & 2 Ja, kanske ska behålla dom då.. :)

Namiko
0

Jag gjorde mig av med mina sims 2-spel, hade iofs inte många. Så fick jag världens sug att spela det igen i somras och köpte på mig en hög. Visst det gick bara på 300 för grundspelet, 4 ep och några pp, men det är ändå en del pengar, nu kommer jag att hålla fast i dom spelen.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SallysPigge]
1

En av mina dottrars kompisar sålde sina, köpte sims 3, Lånade mina sims 2, ville sälja sina sims 3 och köpte sims 2 igen … snurrit värre och när hon sedan ville låna spel igen så sa jag nej därför fick hon köpa om dom nya sims 2. Jag har inte sparat mina för andra, snålt kanske men det är en hel del pengar där i när man har alla expansioner och prylpaket.

Aleya
0

Ja jag köper då en massa the sims 2 spel och expansions just nu. Hittar på loppis. Men jag har då inte sålt mina the sims 1 spel.

Dom är ju som något som aldrig kommer åter.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen