The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2956 ggr
Mitchika
0

Musikvideos!

Är det bara jag som gör musikvideos till The Sims 3?

Jag tycker det är jättekul att planera en video, välja en låt och sedan filma ihop ett tema som passar. :D Oavsett om det är en engelsk eller en svensk låt. :)

Det är jättemycket jobb, men man blir så stolt och nöjd när det är klart sen. :D

Är det någon som har några videos att dela med sig av? :D Jag jobbar på en just nu, så det vore kul att se vad andra kan ha gjort. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Jesperlinden97
0

Bra idé! :D 
Är sugen på att göra en faktiskt, men kanske inte just nu ;)
Men jag ska! :D

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Mitchika
0

#1 Musikvideos är jättekul att göra, men det tar tid och jobb. :)

Jag har jobbat i flera timmar och har snart fått ihop en minut av planerade 3 minuter och 30 sekunder.

Men om du gör en video så länka gärna här. :D Det vore superkul att se!

[SallysPigge]
0

Jag har aldrig gett mig på att göra musikvideos, men jag filmade ett bröllop för att lägga upp på legacyn, men jag tyckte kvaliten var så kass så jag la ner det igen …

Mitchika
0

#3 Man kan behöva ändra inställningarna på kvalitén av filmningen. Den missen gjorde jag en gång och förlorade 20 sekunders scenfilmning på grund av dåligt kvalité… XO

Jag övervägde att lägga upp en kort version av musikvideon här på iFokus för någon timme sen, men bestämde mig för att vänta. :)

lottis98
0

#4 Ska bli kul att se sen! Vad är det för låt? :)

Benne
0

Har faktiskt funderat mycket på det här med musikvideos men kommer nog inte göra någon förrän jag skaffar djurliv då spelen jag kör inte innehåller något intressant förutom möjligtvis Dylans fångläger? ;)

Mitchika
0

#5 Det är faktiskt Groove Coverage - God is a girl. :)

Låten jag gör handlar om en låtsasvän jag hade som liten som kunde ställa till med alla möjliga saker och elände. :D En utomjording i form av en talande hund som gjorde min barndom mycket rikare. :D

Jag har försökt återskapa hennes utseende som hon såg ut i mitt huvud, men det var inte lätt.

#6 Ja, Djurliv kan nog göra det roligt som attan i en musikvideo. :D

Men dom kan också hamna ivägen.. Jag vet inte hur många omtagningar jag fått göra på grund av Herrelösa katter/hundar eller vildhästar. Paparazzina är inte mycket bättre…! Dumma NPCs…

Dylans fångläger…? XD

Benne
0

#7 Ja min "undersökare" som jag pratat om att göra fick namnet "Dylan Examiner" (Dylan Undersökare på svenska då) och eftersom jag bara har ep:et kvällsnöjen så fick jag försöka hitta på något som var kul så då byggde jag "fångläger" XD Det är 4x4 stora stakets-rutor som innehåller den billigaste kylen, stolen och bordet. Så låter jag Dylan bli vän eller nära bekant med en sim som han sen bjuder hem och med lite hjälp från moveobjects så sätter jag in dem i cellerna och utför experiment med dem XD Hittills har jag 9 celler (har jag för mig) men bara 5 fångar :) Kanske gör en liten video/musikvideo om det trots allt så man förstår lite bättre vad det är ;) Men det är riktigt användbart med fångar som man kan utföra experiment på då jag t.ex. har upptäckt att de typ inte behöver mat nästan, det är bara en vampyrsim som dricker plasmajuice och en annan fånge som tagit fram ett glasspaket men inte ätit något :O

amandanormaan
0

Jag tänkte göra det förut. Men sen förstog jag att man måste lägga ner mycket arbete på det… Så jag gav upp :/ Haha

Te sunt non solus ♥

[SallysPigge]
0

Lite OT då .. #09 Fin bild på dig, påminner om min 14 -åriga dotter :-)

Sorry Ts … kunde inte låta bli :-)

Mitchika
0

#8 Hahaha, awesome!! :D Episk idé! XD

Jag gjorde något liknande i The Sims 2! Fast det var en galen vetenskapsman som lärde känna kvinnor, romansade dom och sedan matade dom till sina koplantor!! :D

Efteråt återuppväckte han kvinnorna som zombies och förvarade dom i små "boxar", där dom hade kylskåp och säng och toa. Ibland tog han ut dom en och en och experimenterade på. :D

Ah, gamla goda tider…

#9 Ja, du ska bara veta hur många gånger tanken på allt arbete har avskräckt mig från att göra musikvideos. :) Fyra videos har inte blivit gjorda för min "skräck" av allt jobb.. XD

Men den här är jag tillräckligt inspirerad för att göra. :D

#10 Men fy, SallysPigge! :O Off-topic i en tråd, att du inte skäms! OskyldigOskyldigOskyldig "Kastar absolut inte sten i glashus" Oskyldig

[SallysPigge]
0

Och jag får nog leka mig fram med att få en godkänd kvalité på filmerna. :-)

När är filmen klar? är så nyfiken på den :-P

Mitchika
0

#12 Sätt på Hög, bara! :) Inte Hög (Okomprimerad), då får du filer större än programmet själv…!!! :O Jag testade…

Jag har kommit till en minut och 50 sekunder, av tre minuter och 30 sekunder planerat. :)

Jag velade mellan två låtar till videon. "God is a girl" eller "I will always be your soldier". Men valde jag den sistnämnda skulle jag ha behövt skapa mig själv i Simform och det var jag verkligen inte sugen på… XD

amandanormaan
0

#10 haha, tack :)

#11 Jag tror att jag skulle tycka att det var roligare om jag väl börja… Men innnan så tänker jag bara på hur mycket arbete det blir…

Men jag tror jag ska försöka göra nått liknande nån gång, fast med mitt dåliga tålamod så kommer det nog inte gå så bra :/

Te sunt non solus ♥

Mitchika
0

#14 All form av kreativitet och sätt att uttrycka sig på är bra! :D

Det är därför jag älskade Legacyfamiljer så mycket, både egna och andras. :) Det är kreativt, folk som är kreativa och uttrycker sig med både ord och bilder. :)

Även halvfärdiga arbeten är bra, för då påbörjade man åtminstone någonting och har förmodligen lärt sig en del av det man gjort. :D

amandanormaan
0

#15 Aa, det är sant! Ååh, nu har du typ lyckats få mig att börja.. Haha, sitter och letar låtar nu… ;)

Te sunt non solus ♥

Mitchika
0

#16 Yay! :D "Stolt"

Har du ett tema på videon än, eller ska du hitta en bra låt och välja tema efter låten? :D

amandanormaan
0

#17 aa, typ välja låt först… eller det tror jag nu iallafall ;) Men jag kan nog ångra mig. Men det ska inte vara nått sååå svårt iallafall, man måste ju börja med att värma upp :)

Te sunt non solus ♥

[SallysPigge]
0

Förlåt igen …. :-( …. Ja du kastar verkligen glas i stenhus ….. :-O Ser du har jag skriver? Det är så jag tänker jämt … bakvänt … :-S

Mitchika
0

#18 Precis, ta något enkelt. :D

En kul början är att välja en fjantig, komisk låt och göra en massa galna Simsklipp till! :D Som jag gjorde i Sims 2 med Benny Hill… XD

#19 Jag kastar ALDRIG sten i glashus…! :O Oskyldig

[SallysPigge]
0

Benny Hill? Vet du vem han var? :-O Trodde du var för ung …..

Mitchika
0

#21 Åjo, jag känner till honom! :D

Mina föräldrar hjärntvättade mig med Benny Hill och Monty Pyton när jag var ung, så jag tycker båda delarna är jätteroligt! :D

[SallysPigge]
0

Ja min bror och far älskade honom, dom önskade väl att dom var Benny Hill …. hm.. lite OT igen, jag ska lämna er i fred nu …. jag lovar .. :-)

amandanormaan
0

#20 Haha, aa jag får väll gö nått sånt :D

Te sunt non solus ♥

Benne
0

#11 ja det är riktigt kul att se hur de andra simmarna i staden faktiskt påverkas :) Ja episkt kul kanske att ha simmarna som "matföråd" åt Dylan som för tillfället är vampyr ;D Ååå nu blev jag lite sugen på sims 2, får väl skaffa det någon gång ;) I början så hade jag säng åt dem men de använde den aldrig så jag sparade lite pengar och kisspölarna torkar ju upp, för mycket lyx ska de inte få! >:D Moahahahahah *ondskefullt skratt* Oskyldig

Mitchika
1

#23 Det är okej. :D Det gör inget att det går lite off-topic! Om något måste ju Benny Hill vara inspirerande för att skapa musikvideos. :D

Särskilt till Sims 3, som är lika galet som Benny Hill Show var.. XD

#24 Ett kul tips om man vill ha något enkelt att börja med. :)

Mitchika
0

Jag måste sluta TITTA på min video hela tiden och faktiskt fortsätta på den!! XD

2 minuter och 5 sekunder klara av 3 minuter och 30 sekunder. :)

Jag lovade ju att få klart den tills imorgon! Min bästis kommer över då och hon har gjort fyra av simmarna i videon tillsammans med mig, så hon vill jättegärna se. :D

Mitchika
0

Windows Movie Maker saboterar min video!!!!!!!!! :O

Den insisterar på att förstöra allt jag lägger till!!!! :O

Det här slutar illa…

Benne
0

#28 Neeej! Dumma Movie Maker >:(

Mitchika
0

#29 Jag vet inte ens vad som är fel!!

Helt plötsligt får Movie Maker för sig att den inte kan läsa filerna längre, fast dom är kvar på samma plats, helt oförändrade och gick jättebra att läsa för en liten stund sen!!

Benne
0

#30 Jag har aldrig varit vän med Movie Maker, den strular typ hela tiden för mig oxå men den SKA sammarbeta nu då du gör musikvideo! >:(

[SallysPigge]
0

Jaha då ska man inte ge sig på det programmet då antar jag ….. Men jag tror du får ordning på det :-D

Mitchika
0

#31 Ja, nu är vi förbannade!

Jag tror jag kan ha listat ut problemet nu, men jag måste leva med det tills jag är klar med ena delen… suck…!!

Jag lyckades i alla fall rädda allt jag hade gjort, även om det är ofärdigt och felklippt i slutet… nu ska det här avslutas!

Åh, så lättretad jag känner mig ikväll…

Benne
0

#33 vet inte hur många skoltimmar jag har lagt ner i onödan då det visat sig att programmet inte kunnat läsa filerna, så har jag gjort om det och samma problem, visst är windows bra men de gör så mycket som inte fungerar ;)

Mitchika
0

#34 Det är första gången jag råkar ut för det här problemet… gah…

Jag var så förbannad nyss, men jag har lugnat mig nu. Jag är lugn… jag är lugn… FUNKA FÖR I……….!!!! XD

[SallysPigge]
0

#35 Hm! Akta så inga grodor hoppar … O.o I´m watching you … o.O .. Tungan ute

Benne
0

#35 Bara första gången? Då har du klarat dig bra hittills men jag kan hålla med om att det är jobbigt då det händer! :(

Mitchika
0

#36 Jag vet, jag vet… Medarbetare som övervakar medarbetare… jag inger inte mycket förtroende… XD :D

#37 Ja, jag gjorde ju hela videon med Eithan och hans häst Lilac Chaser utan minsta krångel… sen kommer den här mardrömmen… :(

Mitchika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

DÄR ÄR DEN!!! Den lille… den lille… grejen som förstör min video!!!

Gah, vad jag är rasande!!!!

[SallysPigge]
0

Andas Andas ….. Glad .. du fixar detta, i promise :-)

Mitchika
0

#40 Jag är så frustrerad att jag nästan gråter!!! :(

[SallysPigge]
0

Gråter .. då blir vi alla ledsna ….:-(

Mitchika
1

#42 GråterGråterGråterGråter

Jag får väl utfärda en liten varning också… att göra Sims 3 musikvideos kan vara en hälsofara om du använder ett program så som Windows Movie Maker…!

[SallysPigge]
0

Då tar jag inga chanser, min hälsa är inte så bra .. :-(

Mitchika
0

Får be om ursäkt för min överkänslighet i det här fallet…

Jag fick två timmars sömn förra natten och jag har jobbat på den här videon i nästan ett dygn, så det är tungt när den håller på och krånglar såhär… :(

Smullis
0

Meh, den kan ju inte krångla NU! >:( Gud gillar inte oss xD :/

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Mitchika
0

#46 Jösses… tror du Gud är förolämpad för sångvalet, kanske..? XD

Äh, om något testas bara mitt tålamod. För det verkar gå, om än massa krångel runtomkring.

Smullis
0

Hoppas iallafall att det ordnar sig på något vis, utan större besvär. Speciellt så att din vän kan få se resultatet :-)

Mitchika
0

#48 Tack ska du ha!

Jag hade ju tänkt posta videon även här…

Min vän har längtat efter den här videon, så det vore jättesynd om den pajar ihop nu… :(

Smullis
0

#49 Vore ju riktigt syn om allt kraschade nu, ja. :( Men det ordnar sig säkert på något vänster.. :/ Man får ju hoppas på det bästa ._.

Mitchika
0

#50 Jo, jag kämpar som en galning för att få det här att gå igenom nu… hoppas, hoppas, hoppas!

[SallysPigge]
0

Vi håller tummarna :-)

Mitchika
2

Problemet löst och Windows Movie Maker uppför sig igen! :D

Allt jag behövde göra var att ladda ner senaste Codecpacket för Windows 7 och sen dess så har programmet skött sig. :)

Videon lär bli klar inatt eller imorgon. :D

[SallysPigge]
0

Spännande :-D

Benne
0

#53 Yey! :D

Smullis
1

Vilken lättnad! :)

mjuhm
0

Vill se!:D

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Mitchika
0

Videon är NÄSTAN klar! :D Bara ca 20 sekunder kvar, men jag måste försöka få till ett slut också. Lite hjärnsläpp bara, men videon lär komma upp snart. :)

[SallysPigge]
0

Tungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan ute

mjuhm
0

Skrattande!!

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Tufsenmilano
0

Längtar!! Skrattande

amandanormaan
0

Jag kan då säga att jag gav upp imorse när jag tänkte börja filma.. :s

Te sunt non solus ♥

[SallysPigge]
0

#62 gav upp när du tänkte börja … vad hände? :-O

amandanormaan
0

#63 Haha, jag har bara sånt dåligt tålamod.. Filma typ 2 sek, han gjorde inte som jag ville = jag blev sur och gav upp :/

Te sunt non solus ♥

[SallysPigge]
0

#64 Du får inte ge upp, försök igen :-) Tålamod kan vara bra att ha även utanför simslivet :-)

amandanormaan
0

#65 haha, aa det är sant. Men aarh, får väll ta och försöka senare idag igen… :/

Te sunt non solus ♥

[SallysPigge]
0

#66 :-)

Namiko
0

Nu har jag kommit igång också, har valt en låt och börjat kämpa för att få ihop material till videon. Kanske kommer ut på bloggen när den är klar då den har med legacyn att göra.

Har en idé till en annan också men det dröjer länge innan jag ens kan börja på den.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

lottis98
0

#68 Ska bli spännande att se! :)

Namiko
0

#69 Jag hoppas att jag lyckas få ihop en hel video bara, låten är 4 minuter lång så jag gissar att det kommer ta tid.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Namiko
0

Vilken tid det tar. Har filmat i evigheter och klippt och klistrat och filmat ännu mer, kollar hur långt jag kommit och det visar sig vara.. 25 sekunder.. Att det krävs mängder med omtagningar dessutom gör det inte bättre. Aja, bara 3 minuter och 44 sekunder kvar.. *suck* Tur att det är roligt iaf.

[SallysPigge]
0

#71 Spännande :-)

Namiko
0

#72 Spännande, ända fram tills jag har 11 sekunder där jag inte har en aning om vad jag ska visa.. Blir nog att pausa tills imorgon. Men jag har gott om tid på mig då det är mycket som ska hända i legacyn innan jag kan visa videon.

lottis98
0

#71 Vad är det för låt? :)

Namiko
0

#74 Det vet jag inte om jag vill avslöja än, vill nog ha allt som en överraskning när videon är klar (om den blir klar nån gång) just för att jag tycker att låten är ganska avslöjande, även om den säkert bara är det i mitt huvud. Mer spänning till folket, så blir allt avslöjat samtidigt.

lottis98
0

#75 Haha, okej! ;)

Mitchika
0

Härligt att du också gör en video, Namiko! :D

Jag ska avsluta min ikväll, men jag har lite problem själv. Är nere på dom 20 sista sekundrarna och vet inte hur jag ska avsluta… :S

Men jag kommer nog på något! :D

Namiko
0

#77 Hoppas det löser sig för dig. Jag har ingen aning om hur jag ska avsluta men lyckades komma på vad jag skulle fylla ut tomrummet med iaf så det var bara att starta spelet igen för att filma mer :P

Nu har jag en bit till i huvudet som jag behöver filma mer för men inte orkar göra ikväll. 47 sekunder är klart iaf och jag är riktigt nöjd med hur det ser ut hittills.

Mitchika
0

#78 Härligt! :D

Personligen har jag börjat kritisera min video och vill göra om den, men… det orkar jag inte. XD

Den får duga som den är, även om jag är missnöjd över vissa delar.

Namiko
0

#79 Det behöver inte vara perfekt alltid. Det ska ju vara roligt att jobba med också.

[SallysPigge]
0

#79 Nä ingen ändring … klarar inte vänta mer …. :-P

Mitchika
0

#80 Jo, det har du rätt i. :)

Jag kan bara bli så hård mot mig själv om resultatet inte blir som jag vill…

Namiko
0

#82 Slappna av, ta det lugnt och kom ihåg att det är en hobby. Jag är nyfiken på att se vad du har gjort när du känner dig klar.

[SallysPigge]
0

Ja Andas….. :-)

Mitchika
0

Filmar på, tror jag har hittat en avrundning på videon nu. :D

[SallysPigge]
0

Tungan ute

Mitchika
0

Videon är KLAR! :D

Puh… ett tag trodde jag faktiskt att jag inte skulle klara av att avsluta den. :) Men nu är den klar och snart ska jag ladda upp och fixa länken. :D

[SallysPigge]
0

:-D

Mitchika
5

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sådär! Videon är klar och uppladdad! :D

YouTube gör kvalitén jättehemsk, men det får lov att gå ändå. Personligen är jag jättenöjd med videon, just för vad den symboliserar för min egen del. :)

För dom som inte läst mitt inlägg så försökte jag skapa min låtsasvän från barndomen i Sims 3, som ett kärt minne. :) Hon är en utomjording i form av en talande hund, så hunden som har huvudrollen i filmen ska föreställa henne.

Det var jobbigt som sjutton att få henne att likna bilden i mitt huvud från när jag var barn, men jag lyckades bra ändå i slutändan. :D

Samtidigt får man sig en liten titt på kvarteret Hidden Springs, då videon utspelar sig där och man får se en hel del av miljöerna. :D

Nåväl, här är videon tillsist. :)

Jamie+Engla
1

Gud va fin! Gilla filmen! Du e super! Söt hund också:)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Tufsenmilano
1

Gud vad bra! Jättesnyggt jobbat! :D

[SallysPigge]
2

Superläckert! Värd all väntan. :-D

Tänk på att man kan ändra kvaliten med blomsymbolen .. säkert ingen blomma …men men …

Så jag kollar i 1080p HD :-D

amandanormaan
1

Jättebra!!

Te sunt non solus ♥

Namiko
2

#89 Riktigt bra jobbat!

Nu är jag nere på sista minuten så fastnar jag inte på nånting så kanske den tar sig ut på internet idag.

[SallysPigge]
0

#94 :-D

Smullis
0

Åh det blev verkligen lyckad! Jättefin :D

Namiko
0

Det gick snabbare än väntat. Jag var dock klantig nog att inte kolla vilken storlek jag hade när jag filmade så kvaliteten är kass om man vill se på helskärm men jag hade kommit för långt när jag upptäckte det så jag orkade inte göra om. Nästa gång kommer det att se bättre ut.

Videon går att se här.

Mitchika
0

#90 Tack så mycket!! :D

Hunden tog lite tid att göra, mest tid av allt i videon om man bortser från själva redigerandet. Jag var superpetig med hur jag ville ha henne. :)

#91 Tack!! :D

#92 Awww, tack så jättemycket! :D

Vad bra att det funkade! Jag sparade och laddade upp så att det skulle funka i hög kvalité, men fick det inte att funka själv. (Klantig.. XD)

#93 Tack! :D

#94 Tack så mycket! :D

#96 Tack!! :D Vad kul att så många gillade den! :D

#97 Ååh, ska genast kolla! :D

Mitchika
0

#97 Den var magisk!!! :D

Jag blev alldeles tårögd… En ruskigt stark video och den var otroligt välgjord. :D

Namiko
0

#99 Tack, då har jag nog lyckats få fram det jag ville med den :) Jag kan inte sluta se den själv. Har funderat så länge på hur jag ska få fram just det där i ord men som tur var så behövde jag inte ens försöka.

Är inte helt nöjd med kamerarörelserna i flera klipp men nu när videon är klar så är det bara i ett av dom som jag stör mig på det, så det behöver verkligen inte vara helt perfekt för att slutresultatet ska bli det.

Det blir garanterat fler videor för mig så fort jag får nya idéer, perfekt sätt att få fram lite mer komplicerade personligheter och relationer hos simmarna och jag förstår inte varför jag inte gjort nåt sånt här innan. Tänk vad det skulle vara roligt med en Trillian-video. Nu ska jag bara lyckas fortsätta berättandet som vanligt och det blir lite svårare.. Kanske får starta en video-legacy…

Mitchika
0

#100 Jag har svårt att se den bättre än vad den är. :) Med dom verktyg tillgängliga i Sims 3 så tycker jag att du fångade det jättebra! Det enda skulle vara kvalitén, men det förklarade du så det känns onödigt att upprepa. :)

Videos är ett jättebra sätt att uttrycka sig på! :D Jag gjorde flera videos medan jag körde min första avklarade Legacyfamilj i Sims 2. :) Jag publicerade dom inte någonstans, men jag sitter ibland och ser på dom själv och minns hur kul det var. Och vilken känsla det fanns i spelandet.. :D

Det vore jättekul att se! :D Bilder kan visa det som ord inte kan ibland. :)

En videolegacy.. vilken idé! :D Tonvis med jobb, samt lär kräva en del plats på hårddisken, men ändå! :D Vad ballt! :D

[SallysPigge]
0

Åh vad duktiga ni är, ni har ju satt ribban vääääldigt högt .. Förvånad

Mitchika
0

#102 Tack! :D

Det var inte meningen, för min del… :O

Namiko
0

#101 Det skulle vara lång tid mellan kapitlen dock och det skulle bli väldigt speciella regler för att ens kunna få det att fungera. Är dock lite rädd för att spelet ska börja bugga för mycket när jag använder mig av moviemakercheats och sånt, jag står verkligen inte ut med buggar i spelet. Plats på hårddisken blir inget problem än på länge då jag har runt 700GB ledigt än och funderar på att skaffa en hårddisk till :P

Namiko
0

#102 Tack :) Det var inte min mening heller..

[SallysPigge]
0

#103 Klart att det inte var, inte erat fel om jag suger … ;-)

Bör kanske be min dotter om hjälp som läser Media och lär sig klippa film ….. ;-)

Mitchika
0

#104 Ja, det såklart. :D

Jo, om man skulle hålla på med sådant skulle man med största säkerhet behöva en debugmod som kan fixa problemen. Dock är inte alla problem fixbara, vilket jag fått erfara…

Åååh, hur lyckas du ha så mycket utrymme? :D Jag fyller upp allt jättesnabbt och har ändå två externa hårddiskar varav en är på 1 TB…

Mitchika
0

#106 Inte suger du! :)

Då kommer din video garanterat sätta en ny ribba. :D Även om det inte är avsikten med våra videos. :)

Namiko
0

#107 Jag har en hårddisk på 500GB i datorn och 50GB av det är till för windows och vanliga program, resten har jag bara spel installerat på. Sen har jag en extern på 1TB som jag har alla bilder, musik, serier och sånt på och rensade den nyss så jag fick 300GB ledigt.

Mitchika
0

#109 …. det får mig verkligen att tänka på vad jag egentligen sparar på mig för skräp… Jag borde verkligen ta och rensa, så kanske jag skulle ha mycket plats över också. Men det är jobbigt att rensa.. :S "Lat"

amandanormaan
0

Jättefina båda 2!!!

Te sunt non solus ♥

Namiko
0

#110 Jag har allt mitt väldigt fint sorterat på externa (musik, video, bilder osv) och när jag tycker att det börjar bli för fullt kollar jag bara vilka mappar som tar upp mest plats och rensar i dom. Är mest filmer och serier som tar plats för mig. Samlade på mig 500GB på typ 3 månader när jag hade köpt den :P

Mitchika
0

#112 Ungefär som mig! :D (Fast jag har inte fint sorterat..)

Jag har väl ca 1 TB av serier, filmer och anime… jag behöver verkligen rensa, inser jag nu..

500 GB på 3 månader är imponerande! :D Det tror jag inte jag skulle greja.

Namiko
0

#113 Jag vet inte hur jag lyckades heller, det var en jäkla massa serier och lite anime som jag ville ha så jag kunde se när jag kände för det och vips så gick halva hårddisken åt :P När jag rensade försvann väl runt 100GB av enbart filmer och serier.

Mitchika
0

#114 Jag vill inte ta bort något, för jag vet exakt hur det kommer bli om jag gör det… Då kommer jag vilja se det jag nyss tog bort och jag sitter och skäller på mig själv för att jag var dum nog att ta bort det… :(

Namiko
0

#115 Då finns det bara en lösning, fler hårddiskar :P

Mitchika
0

#116 Haha, ja, det lutar åt det. :D

[tussen01]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lite sent men det här är min video;

Hallonsmurfen
2

guud vad bra alla videos är!!

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
0

#89 Nu kommer jag här och drar upp en gammal tråd igen. 😇 Jag kom och tänka på din video innan idag. När jag såg den första gången var den sååå bra, så jag tänkte titta på den igen, men märker nu att du tagit bort den. Varför har du det? 🙂

Mitchika
0

#120 Åh, den här gamla tråden. 🙂

Tack så mycket, vad kul att du gillade den så pass att du ville se den igen! 😃

Oj, jag minns inte riktigt om det var jag som tog bort den. Det kan ha varit YouTube som tog bort videoklippet av upphovsrättsskäl, i och med musiken. Eller så togs musiken bort och videon blev utan ljud, vilket ledde till att jag tog bort den. Jag kommer faktiskt inte ihåg… 😞

Hallonsmurfen
0

#121 Jaja, det spelar mindre roll. Då kommer jag i alla fall komma ihåg den som en ruskigt bra video. Om jag hade sett den igen kanske jag hade ändrat mig, så det kanske var tur… 😮

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.