the sims i framtiden, gifta sig?
Jag köpte the sims 3 i framtiden idag, och de är superkul! men de är ganska komplicerat för mig så måste spela mer för att förstå hur de fungerar. Har redan lyckats vinna på lotto, fick 11500 kr!!
Men mitt problem är att min sim träffade en annan sim ( från framtiden) Som han blev kär i, men dom kan varken bli ihop eller gifta sig? är de så att man inte kan göra de i framtiden? för dom kan lixom skaffa barn och dom är jättekära men dom kan inte gifta sig! å vad jag stör mig på det :( nån som vet varför?
M_A_R_I_A 🌺
Min tjej kunde gifta sig i framtiden men mannen hamnade aldrig i mitt hushåll, men de gifte sig och fick barn ihop.
men va konstigt :o
M_A_R_I_A 🌺
Vad konstigt!
För mig kunde mina simmar både gifta sig med robotar och simmar i framtiden och ta tillbaka dem till nutiden 🤔
Hoppas att det bara är ett tillfälligt bugg.
Men har du försökt att fuska dig till att få simmen i ditt hushåll?
Testingcheatsenabled true
sedan så trycker du på shift och på simmen och klickar på "lägg till sim i aktivt hushåll" ;)
Jag har bara lyckats förlova mig, men trotts att vi har försökt att skaffa barn otroligt många gånger så händer inget. Och har inte heller kunnat gifta mig.
#3 Ja, jag har lagt till simen i mitt hushåll, dom lyckades skaffa barn men kan fortfarande inte förlova sig och gifta sig! :(
#4 då tror jag nästan de är något bugg som gabriella sa, men jag hoppas de kommer fungersa senare iallafall, mina har inte ens lyckats förlova sig, för de kommer inte upp som alternativ :(
M_A_R_I_A 🌺
I fall om ni verkligen vill ha barn, men det ej fungerar så kan ni gå till sjukhuset och göra ett DNA barn med eran sim partner ;)
#6 javet de är jättecoolt! men nu har jag fått de fungera jag kan gifta mig och har skaffat barn, fast va tyvär tvungen att avsuta den familjen som de inte fungerade på.. :)
M_A_R_I_A 🌺
#6 går det?? :-o
#7 Vilken tur att det löste sig! :)
#6 Ja! :) Du får själv välja ögonfärg, kön och hårfärg :)