Pose player
Vet inte om det redan finns ett inlägg om pose player men gjorde ett iallafall.
Jag ska ladda ner pose player men vet inte vilken av dom här filerna som jag ska ladda hem:
Länkar direkt till mods är INTE tillåtet på sajten! Nästa gång, ta en skärmbild av det och skicka med i inlägget. /Mitchika
Description: CREATORS ONLY. use to make pose packages show up in pose player list
Det är inte tillåtet att länka till mods på sajten, oavsett syftet med det. Jag har redigerat ditt inlägg.
Men för att hjälpa dig så var det den översta länken som var den du skulle ladda ner. Den som heter "cmomoney PosePlayer.rar".
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Förlåt visste inte😕Men tack för hjälpen iallafall:)
#2 Det står i sajtens regler, var snäll och läs igenom dom en extra gång så slipper det hända igen. 🙂
Det var så lite så. 
Jag har installerat några poser och undrar nu hur jag ska göra för att mina simmar ska kunna göra dom?Hittar ingen ikon eller liknande som jag kan trycka på.
Hjälp snälla:)
Pose Playern finns under övriga dekorationer i köpläget. Den kostar §1. Tryck sedan på den med den Sim du vill ska utföra posen. Jag brukar välja 'Select pose from list' då man (om skaparen av poserna har valt att de ska synas där) får en översikt på poserna och slipper skriva in dess namn, som man annars kan göra under 'Pose by name'. De flesta poserna brukar dock gå att hitta i listan :)
Okej tack:)
Jag tänkte ladda ner några poseer idag men hittar inte downloads knappen på modthesims och sen står det i instruktionerna att jag måste ha den senaste uppdateringen av poseplayer.
Så min fråga är nu:hur ska jag fixa den nya uppdateringen av poseplayer?
Behöver svar snabbt:)
#7 Radera gamla versionen av Poseplayer i din Modsmapp. Ladda sen ner den senaste versionen av Poseplayer från Mod The Sims och lägg in i din Modsmapp istället. 🙂
#8 Tack!
Trodde det var det men ville inte chansa utifall det fanns andra sätt:)