The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3734 ggr
Linnsan91
0

Mina simmar vill inte åldras!

Jag behöver hjäälp. Mina simmar vill inte åldras. Jag spelar på Legacy och har haft normal livslängd med aktiverat åldrande. Testingcheatsenabled är inte på och dagarna går men deras ålder står still… Vad kan det vara för fel? Sökt runt en del men jag har inte hittat någon lösning som verkar fungera..

Tacksam för hjälp :)

Mitchika
0

Ajdå… Det här problemet har vi stött på förr och vi har aldrig lyckats lösa det, tyvärr… :(

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Linnsan91
0

Hmm… Det var inte bra nyheter..! Tror du att det skulle gå om jag flyttade ut dom och tillbaka igen?

Mitchika
0

#2 Allt är värt ett försök, åtminstone. :)

Annars, om man kör Legacy och åldrandet fastnar, så kan man ändå fortsätta. När det står att simmen har 0 dagar kvar, går det inte att forcera åldrandet via fusk? Fusk är trots allt tillåtet vid buggar och glitchar, vilket jag tycker det här räknas som.

Linnsan91
0

Jo men det står att dom har 4 dagar kvar tills åldrande, barnet har också 4 dagar kvar, mannen har 2 dagar osv. Men det har varit så jättelänge så i många dagar, dom kommer aldrig till 0 dagar.. Tänkte försöka köpa en tårta och se om det går att få igång det igen.. Om inte så får jag väl försöka flytta ut dom.

Tack för hjälpen! Jag återkommer med hur det går :P

Mitchika
0

#4 Ah, okej, då förstår jag!

Gör gärna det, vore bra om man hittar lösningen på något sätt…

Linnsan91
1

Tårtan fungerade endast för att öka "ålderskategorin" på den simmen, men åldrandet vill ändå inte fungera dagligen. Så nu ska jag flytta ut dom för det verkar ju fungera med andra problem :P

Ja men precis. Just nu ser det ut som att ingenting fungerar men jag fortsätter försöka. :)

Linnsan91
0

Nu flyttade jag ut dom, prövade att vräka också, men det fungerade inte.. Problemet kvarstår!

Alla tips och funderingar tas tacksamt emot för nu vet jag inte vad mer jag ska göra.. Tack!

Sweater
0

Fortfarande ingen som hittat en lösning? Vore trist att behöva skapa en ny legacy. :/