The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 4262 ggr
Zakaraa
0

Problem med Medeltiden

Jag har nyligen fått the Sims Medeltiden MEN jag kan inte starta spelet!

Jag startar spelet och väntar på att något ska hända, Ingenting händer. Försöker jag starta om spelet igen så står det att spelet redan är igång och att jag måste avsluta det för att kunna starta igen.
Problemet är nu att det inte Går att stänga av spelet för det finns ingenstans att hitta (nej inte i aktivitetshanteraren heller) så enda sättet är att starta om datorn.

VARFÖR håller skiten på såhär?

Jag använder Windows 8.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Zakaraa
0

Kan även tillägga att min vän sitter och tittar genom Origin när jag "börjar" spela och "slutar" vilket tydligen sker en hel del och trots att hon säger till att jag "slutat" så försöker jag starta om får jag upp att det redan är igång trots allt..

Zakaraa
0

Lyckades hitta problemet….
Spelet fungerar inte till Windows 8 -.-

Länk

Cimsan
0

Det funkar till win8 om man inte laddar ner uppdateringen. Jag hade samma prolem som du, men läste runt lite. Så avinstallera och installera igen. När den säger att du ska uppdatera, klicka då avbryt. Då ska du kunna spela. Dock kan du inte spela expansionen pirates, eftersom man då verkligen MÅSTE uppdatera spelet. Då det är själva uppdateringen som fuckar sig :/

Zakaraa
0

#3 Tack ska prova! :)
Bra att du skrev om Pirates, även om jag personligen inte kommer skaffa spelet så är det bra info!

Cimsan
0

Jag fick reda på det EFTER att jag hade köpt båda spelen i en sån samlingsgrej… Sigh! :P

Zakaraa
0

#5 Fy va trist!
Det är riktigt dåligt att det inte står att det kan vara problem med windows 8!