The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 994 ggr
PotatoEcho
0

Charlies andra chans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kraschning efter kraschning så orkade inte mina gamla sparfiler med mer, speciellt inte Familjen Ritkher. Jag har sparat filen ifall jag skulle vilja testa att se om familjen fungerar i framtiden, men det ser mörkt ut. Har istället börjat med ännu en ny berättelse. Kommer inte köra med några fusk osv. Kommer vara en familj som jag kommer försöka få många generationer med. PGC tyckte jag inte passade in i sättet jag ville förmedla mina historier, hur många skaffar 10 barn t.ex.? 😎

Jag kommer uppdatera det här inlägget när nya inlägg på bloggen görs, så att ni lätt ska kunna se när det uppdateras.

Utdrag från prologen:

''Han menade allvar, jag ska verkligen slippa det här helvetet.'' Jag gav ifrån mig ett glädjetjut och sprang in i Kayins trygga öppna armar. Tårarna rann, det här var den lyckligaste stunden i mitt liv.  Kayin förklarade hur han hade lyckats fått ihop en liten summa pengar och kommit i kontakt med en gammal dam som hyrde ut sitt hus. När han visade bilden på huset så sprutade tårarna.

Ni kan läsa hela prologen och första kapitlet i min blogg.

PotatoEcho
3

Ett nytt inlägg på bloggen plus ett till som kommer på onsdag! 🙂

Länk till bloggen

PotatoEcho
2

Oj då! Den här tråden har glömts bort. Har uppdaterat några fler inlägg. Under kategorin Charlie & Kayin hittar ni alla inlägg! =)