Frida WhitePiegon
Här är berättelsen om Frida som alltid drömt om att bli sångerska. Tyvärr kan jag inte ladda upp bra bilder från datorn… Men aja. Frida är: Fotograföga Familjeinriktad Djurälskare Konstnärlig Naturbegåvad artist.
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Ngn som följer?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Följer!
#11 bra:D
Fick typ en chock när jag gick in i tråden, jag heter nämligen Frida och har en hund som heter Milo! 😃
Life is better with dogs.
Frida spelar spel medans vovvarna slappar på sängen. Men När hon tittar på klockan så! Hon är sen till sitt gig! Typiskt henne! Nu skyndar hon ut och ringer efter en taxi. Kylan lägger hon inte märke till.
#15 haha vilken sammanträffandeXP det var inte jag som döpte Milo heller.
Efter konserten kom ägaren fram till henne: : -du är du bokat lördag kväll? Frida:- nej? : - skulle du vilja komma hit och spela då? Frida:- på riktigt? :- ja, förresten? Har du ngn skiva till salu? Frida:- jo sa hon och drog upp sitt ända exemplar ur fickan. :- jag tar den för 130 simdaler! Frida tog emot pengarna och lämnade ifrån sig skivan. Oj så glad och trött hon var nu!
Frida har funderat på att starta ett hem för djur som inte har haft det så bra tidigare. Men först måste hon sova ut!
Dom har känns varandra lönge
Ngn kan ta bort tråden hushållet försvann….