Legacy Henley
Det här blir det första Legacy som jag skriver om på iFokus bara som en kul grej då jag skapat en sim som jag blev otroligt nöjd med (kanske inte den snyggaste men min "all time favourite").
Lillith Henley:
Hetlevrad
Djurälskare
Vegetarian
Upprorisk
Våghals
Hon tycker om musiken Indie, maten Potatis och Tryffelkaka och färgen Kryddbär!
Hennes livslånga önskan är att bli "Djurräddaren" alltså att adoptera 6 herrelösa djur.
(Jag hade redan börjat spela när jag bestämde mig för att göra den här tråden så jag har hunnit en bit. Det som har hänt är att hon har skaffat jobb inom militären, tränat upp sin atletiska färdighet till nivå 3 och adopterat katten Sabel från härberget!)
Life is better with dogs.
Bra!! Fortsätt! Kan man få se en bild på huset?:)
#6 Tack! Jag kan lägga ta en bild nästa gång jag spelar, fast än är det inte mycket till hus! :D
Mycket har hänt de senaste dagarna! Georgie har blivit småbarn, Gladsten och Lillith har gift sig och byggt ett någorlunda bra hus och Lillith har adopterat valpen penny och en Grand Danois som heter Murvel! Med Gladsten flyttade också hunden Roy in i hushållet.
Gladsten är inte speciellt populär bland Lillith's husdjur. Murvel har kissat på honom, Sabel har attackerat honom och gjort honom till sin fiende och till och med Penny har morrat åt honom!