Fyrlingar
Mina simmar fick precis fyrlingar!! Och de hade tvĂ„ barn sedan innan.. Vilket jobb det kommer bli!đź
mÄste man ha nÄgot speciellt mod för att fÄ fyrlingar?
Always <3
#1 Jag köpte en "dammig gammal lampa" för 30 livspoĂ€ng och önskade mig en stor familj. Sen myspyste mina 2 simmar och efter 3 dagar fick de fyrlingarna. SĂ„, nej, man behöver ingen mod. đ
#2 30 000 menade jag sÄklart, hehe.
Det Àr tungt med fyrlingar. Jag hade redan 3 tvillingpar i familjen nÀr mina kom, dock sÄ var det 4 vuxna som kunde hjÀlpa till med smÄttingarna. Jag hade dock en mod nÀr jag fick mina, trodde inte att det gick utan, jag siktade dock pÄ trillingar.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#4 Jag har tvĂ„ vuxna. De har fĂ„tt ta ledigt frĂ„n dina jobb, det Ă€r ett heltidsjobb att ta hand om fyra smĂ„barn. đ Jag har en butler ocksĂ„, men han gör inte ett speciellt bra jobb, varken med stĂ€dning eller att ta hand om barnenâŠ
Jag har nĂ„gra mods installerade, sĂ„ det kan ju ha med det att göra. Men jag gissar Ă€ndĂ„ pĂ„ att det Ă€r för att jag önskade mig en stor familj. đ
#5 Om du har NRAAS MasterController sÄ Àr det en liten chans att man fÄr fyrlingar automatiskt. Jag fick dock mina med nÀr jag anvÀnde en lampa och önskade en stor familj.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#6 Jag har den moden, sĂ„ det kan ju vara dĂ€rför. đ
Och jag tycker en unge Ă€r jobbigt.. haha. Fick tvillingar en gĂ„ng och det var vĂ€ldigt jobbigt att höra skrikande ungar hela tiden.. đ
#8 Det tycker jag med, sĂ„ jag hĂ„ller pĂ„ att bli galen nu med fyra. đ€Ș
#9 Jag avskydde att spela med barn förut. Till och med ett var jobbigt för mig dÄ jag tyckte att dom var sÄ dryga. NÀr jag sedan planerade in en generation med 7 barn trodde jag att jag skulle bli galen pÄ kuppen. Men trots att jag i sista stund fick för mig att ge arvingens mamma ett barn till vilket rÄkade bli tvillingar, samt att det planerade trillingparet pÄ slutet blev fyrlingar sÄ blev det inte som vÀntat.
Helt plötsligt var det underbart att spela med barn och nu lÀngtar jag tills det Àr dags för fler smÄttingar att göra éntre i familjen dÄ fyrlingarna Àntligen vÀxt upp och blivit ungdomar. Att fÄ tÀnka ut deras personligheter och se dom utvecklas Àr sÄ roligt.
#10 Att det Ă€r kul att spela med barn eller inte gĂ„r i perioder för mig, ibland hatar jag det och ibland Ă€lskar jag det. Just nu Ă€r det lite blandat. Alla smĂ„barnen vill jag pottrĂ€na, lĂ€ra att gĂ„ och prata innan de vĂ€xer upp och blir barn. Men mamman i familjen mĂ„r dĂ„ligt för att hon alltid Ă€r trött eller hungrig eller har trĂ„kigt, sĂ„ hon vĂ€grar hjĂ€lpa till att lĂ€ra barnen saker. Det Ă€r lite frustrerande. đ
#11 Jag har numera barnsakerna frÄn Aurora Skies dÀr barnen kan lÀra sig att gÄ och prata sjÀlv, utan hjÀlp frÄn vuxna. VÀldigt praktiskt om man har mÄnga barn eller om förÀldrarna har lite tid. Jag Àr ocksÄ petig med att alla ska lÀra sig allt. Var ett stort projekt med 10 barn, men det gick till slut.
#12 Jaha, fĂ„r man med sĂ„nt dĂ€r? đź Det kĂ€nns som att jag mĂ„ste köpa vĂ€rlden pĂ„ en gĂ„ng dĂ„. đ
#13 Det följer tyvÀrr bara med i guld-versionen, sÄ det kostar en del. Men det Àr otroligt praktiskt att ha.
#14 Jag köpte det, det var lite rea pĂ„ guld sĂ„ jag passade pĂ„. đ
Vad Àr det för mod och hur instalerar man det??
Slaffa Benhilda, hon brukar kunna underhÄlla barnen och hjÀlpa till lite med dom ocksÄ :)

I min förra familj hade mamman den dÀr livsönskan att ha 5 barn. Första graviditeten fick dom 1 barn. Andra 2 barn Sista 2 barn. Blev stressad till tusen med ett barn, 2 smÄbarn och 2 bebisar. XD
#17 Jag har Benhilda i en annan familj med en maaaassa barn, men hon hjĂ€lper inte till alls, vilket hon har gjort tidigare i andra familjer. Jag förstĂ„r inte alls varför hon strejkar. đ
#18 Det förstĂ„r jag verkligen! Jag har 2 barn, 2 smĂ„barn och 2 bebisar i min nuvarande familj. Riktigt jobbigt! đ
Jag gjorde en liten fin "bonde"familj och klantiga jag valde den dÀr livsönskan att uppfostra 5 barn..
ALLA barnen ville sen adoptera hemlösa djur i deras livsönskan.
Jag stÀngde av och raderade familjen efter nÄgon dag bara för jag höll pÄ att gÄ sönder!
Min blogg med olika tips & trix, fakta och rÄd för smÄ husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
Jag skrev fel i #19, jag har en bebis, inte 2. đ
#20 Jag hĂ„ller pĂ„ med en egen legacyutmaning just nu dĂ€r varje arvinge ska fĂ„ minst 10 barn. Jag Ă€r pĂ„ 1:a generationen och förstĂ„r inte alls hur jag ska orka med allt. đ€Ș
#21 Det lÄter som en hemsk utmaning.. Jag har testat nu med 10 barn samtidigt i huset, jag hade som tur var 4 vuxna som kunde hjÀlpa till, men jag gör aldrig om det. 4 barn, 2 smÄbarn och 4 bebisar = hemskt, 6 barn och 4 smÄbarn = hemskt, 10 tonÄringar⊠*suck*
Lycka till!
#22 Ja, det Àr ganska hemskt. Jag har dessutom instÀllningen "lÄg fri vilja" vilket gör att alla bara stÄr helt stilla hela tiden..
1# 2# 3# pĂ„ tal om mod hur fĂ„r man mod egentligen?đ
Man laddar ner och installerar. Googla pĂ„ "Nraas mods" sĂ„ kommer alla upp. đ Tror det ska finnas en artikel/trĂ„d om det hĂ€r nĂ„gonstans.
Bra artikel om de flesta nerladdade varianter, mods, custom content etc
PÄ tal om mod - Mods stÄr för det engelska ordet "MODifictationS" = FörÀndringar, Àr alltsÄ inget svenskt ord :-)
Me. Myself & My Sims