Skojar spelet med mig?
Nämen guuuud!! Hahah ingen aning om varför, men så lustigt!!

Ser ut som oladdade tomter! :) Haha ser dock kul ut. Har ingen förklaring till vattnet dock o.o'
Hmm.. Det ser fortfarande ut såhär..
Jätte tråkigt då jag suttit ett bra tag med mitt nya hus och byggt på det. Har testat att kopiera huset till en ny spelomgång men efter jag sparat & stängt av spelet och gått in i spelet igen så är nästan alla andra tomtar såhär! :(
Har du gjort något av följande nyligen?
* Ändrat dina grafik inställningar på sims?
* Uppgraderat din dators grafikkort?
Har du gjort något nytt på datorn innan det blev så där?
På min gamla dator installerade jag en ny uppgradering till mitt grafik kort men då fungerade inte sims nå bra alls så då fick jag lov att ändra tillbaka som det var innan för att spela.
Jag uppdaterade till den nya uppdateringen och kort därefter så hände detta! Håller just nu på och uppdatera mitt grafikkort också.
Ok, det kanske fungerar bättre då. Annars kan du ju prova att installera om spelen men inte uppdatera till den senaste uppdateringen eller vänta tills de släpper en ny uppdatering.
Kan ju också prova att ändra grafik inställningarna i sims om det blir bättre då.
Det är jobbigt när spelet muppar sig.
#7 Det hände mig också! Hela spelets grafik blev totalförstörd efter att min pappa hade uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet. Tog många månader innan vi lyckades lista ut vad som var fel men det löste sig tillslut. :)
#10 Åh jag uppdaterade grafikkortet i lördags ihop om att grafiken och lagget skulle bli mindre, istället blev allt värre!! Hur fixade du tillbaka det? :o
#11 Byt tillbaka till en föregående version av uppdatering på grafikkortet som du vet att du hade när Sims inte laggade! Det kan funka.