Nytt CAW till The sims 4?
Finns det någon här som vet om det kommer att komma ett nytt CAW, create a world tool -Eftersom att The sims 4 kommer nästa år? 🤔 SOM då inte kommer att vara en BETA?
Troligtvis så kommer det släppas något sådant, men det är svårt att säga när så lite information har släppts om spelets tekniska bitar. (Vilket inte är så konstigt, då spelet fortfarande är under utveckling) 🙂
Men det låter sannolikt, i alla fall. Annars lär det dyka upp metoder för spelare att kunna skapa världar på andra sätt. Fans är otroligt duktiga på att skapa eget innehåll och på att lära andra hur man gör det också. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#1 Åh, jag hoppas verkligen det! 😐 Tycket att BETA'n laggar så mycket ibland. Sparar stup i kvarten men kraschar någon gång så står det ''BETA har kraschat'' -och det är bara att starta om allting. Speciellt när jag ska ''färga om'' hela världen, alltså måla. Det vill sig inte, blir galen haha 🤦♂️
#2 Jag kollade på lite information angående The Sims 4 där det stod att innehåll från The Sims 3 inte kommer vara kompatibelt med Sims 4 (det hade jag inte räknat med heller), men då bör det verkligen komma ett nytt CAW. 🙂
Jo, jag önskar att CAW i Sims 3 kunde vara lite mer stabilt och mindre laggigt… jag tappar all lust och inspiration efter några frysningar i programmet. 😕
#3 Låter superbra! 🥳 👍
Håller verkligen med om det.. Har suttit nu i flera timmar och bara hållit på med själva ''grunden'', som berg och allt, men började lagga i slutet och det kraschade.. Det mesta var sparat men tappar som sagt ändå lusten till att fortsätta, om man nu måste starta om det hela tiden 😕 😡
#4 Usch, så jobbigt när det händer. 😕
Sen tar det en stund att starta upp CAW igen och ladda upp världen också… 😕
Så dom får gärna släppa ett nytt CAW, gärna för The Sims 3 också så vi inte är fast med betan för evigt. Inte för att det är särskilt troligt att vi skulle få ett bättre CAW till Sims 3 nu när fyran är på väg.
#5 Ja verkligen.. 😕
Vi får hoppas på det bästa. Hoppas att det kommer ett nytt oavsett då det i princip är det enda jag gör + att bygga hus och spela lite ibland haha 🤐 Men ska bli riktigt spännande att se hur 4'an kommer att vara 👍 😃
Kommer ihåg att jag älskade att bygga världar i 2:an… Det var så enkelt då. 😃