The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1322 ggr
AJEriksson
0

Gravid eller inte?

Hur skumt är inte detta? Har precis fått alla mina the sims 2 att fungera på min dator igen. Försöker göra min tjej gravid och man får höra det ljudet som kommer när hon blivit gravid och de finns ingen " försök göra med barn" ( eller hur den är ) knapp, bara myspys. Så allt tyder på att hon blivit gravid. å dagarna går å går men hon får ingen mage och beter sig inte som att hon är gravid. Men hon kan inte gå till jobbet för då  säger hon att " en som är så gravid som henne ska vara hemma å vila" typ så. MEN jobbet klagar på att hon aldrig dyker upp, så hon lär ju få sparken. Så jag började tänka ifall det var en bugg som blivit eftersom jag haft så problem å få igång mina sims. men jag provade i en annan familj och då blev den tjejen gravid, med mage och allt. Så jag förstår ingenting? det måste ju vara en konstig bugg… vet inte om jag ska skratta eller gråta, haha. Men jag får väll vara glad så länge detta bara är det ända som är fel i sims, så länge allt annat fungerar som de ska! :) skumt bara! haha :D

// P&K Alexandra

botakt
0

Låter som en bugg. Nu suger jag på ts2 men prova starta om? Eller finns reset sim på 2 med?

AJEriksson
0

har ingen aning, men det har iaf funkat fint å bli gravid med alla andra utom just den första… så jag överlever om de fortsätter så haha

// P&K Alexandra

simsemily
0

Tror samma sak som #1 Har verkligen INGEN erfarenhet av s2 men hoppas det blir bättre!