Effekter borta!!
En sak jag verkligen stör mig på enormt mycket är att alla effekter som typ eld när de brinner och strålar från nya instrumentet i the sims framtiden inte syns!! De försvann efter jag installerade the sims framtiden, så de kanske beror på nya uppdateringen att de ä nått bugg men de är jäätteirirriterande! hoppas ni förstår vad ja menar och är de någon annan som har samma problem? för min sim är brandman och elden syns inte så han kan inte trycka på den och välja "släck". Jag vet inte vad ja ska göra :'((
M_A_R_I_A 🌺
Jag har tyvärr inte In i framtiden men ush vad jobbigt… Hoppas EA fixar det med nästa uppdatering😕
#1 problemet är löst! de va för att jag hade ett mod som kallas nomosiac eller nått som ska ta bort de suddiga när simmar badar/dushar, men de tog tydligen bort alla effekter också. :)
M_A_R_I_A 🌺
#2 Vilket iofs är ganska logiskt då både "naken-sudd" och t. ex brinnande eld är effekter. Men tack för tipset! Jag har länge funderat på att leta rätt på just en sådan mod! ;-)
Me. Myself & My Sims
Konstigt. För jag har själv den modden och inga problem alls.
Det var inte länge sedan det bröt ut en eld i min familjs hem och jag kunde släcka den själv utan problem.
Så jag skulle inte avråda den helt utan man får väl pröva om den tar bort övriga effekter för en själv.
Men som sagt, men funkar den för :)
Har du prövat att lägga in den på nytt och kolla om det bara behövdes en liten paus från spelet? Eller har du rätt uppdatering på den?
Ja suddet är rätt stötigt jag det täcker till och med ansiktet när jag ska ta bilder och syns det inte ser det bara konstigt ut på bild bara något suddigt i ett badkar