Möbler i package filer
Hej!
Jag undrar om någon vet någon sida som jag kan ladda hem fina möbler då jag har tagit bort allt jag laddat ned. Men det som är grejen är att jag vill ha dom i package. filer och inte TS3 filer eller vad de heter, för jag avskyr att lägga in dem filerna. Missar alltid någon. Men grejen verkar vara att alla har TS3 filer?
Jag har kollat in en massa sidor och alla har bara TS3 filer. Men det tar ju som sagt tusen år att ladda in i spelet.
Nu blev jag lite osäker.. Jag har alltid när jag haft TS3 filer klickat på alla för att sedan på upp en laddruta och vara tvungen att vänta på det att bli klart. MEN kan man som med .package filer lägga in dem i mappen de hör hemma i?
Du kan lägga in dem i mappen downloads :) Och sedan när du startar kan du gå in under Nedladdat innehåll, markera alla och sedan installera dem.
Hoppas det hjälpte!
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Gammal tråd, men det jag använder mig av är ett program som konverterar sims3pack-filer till package-filer. Slänger in alla i en mapp, öppnar programmet så tar det max ett par sekunder så är de i min package-mapp.
Vänliga Hälsningar Lina