Få han att flytta in?
Min sim var på universitetet men åkte hem till sin lägenhet i Bridgeport efter en termin, och nu har hon en kille som bor i universitets staden eller vad man säger.
De är som sagt tillsammans, jag har intresserat för nytt hus flera gånger men det kommer inte upp ''be flytta in''.
Hur kan jag få han att vilja flytta in?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Alternativet brukar dyka upp under "Vänlig…"-handlingarna, om du fortsätter att låta din sim göra vänliga handlingar med honom tills det står att han tycker att "simmens namn" är Vänlig. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag försöker, har ju lyckats förut men nu känns det omöjligt.. 🤔
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Kan det vara för att jag gjort honom till rumskompis? Jag kan ej ta bort det dock då det inte finns som alternativ på telefonen..
#3 Är hans rumskompis med din sim just nu eller var det när dom var på universitetet?
Hon är i Bridgeport, killen reste till Bridgeport. Han har inte åkt hem än.
#5 När var dom rumskompisar? Är dom det nu?
Har du provat att gå in i Ändra Stad, klicka på hushållet och se om du kan flytta ut honom och placera honom någon annanstans i staden? Sen borde du kunna flytta tillbaka honom i hennes hushåll igen som en permanent medlem.
När han kom på morgonen så gjorde jag dom till rumskompisar, vet inte varför dock..
Vill börja med att ta bort honom som rumskompis, vet dock inte hur eftersom alternativet i telefonen ej finns.
#7 Finns det inte ett alternativ när din sim klickar på honom att typ vräka honom som rumskompis?
Nej 😕
#9 Har du provat att ändra hushållet via Ändra Stad?