The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1617 ggr
Pinglan00
0

kan nt ta bilder

Ja, jag spelar på en legacy. Jag hade gärna velat lägga ut den här men jag har ett stort problem:

Jag kan inte ta foto!

Jag klickar C på första fotot står det att fotot sparats men inte om jag klickar senare. Jag hittar heller inte fotot som ska ha sparats. Jag har prövat ta foto med datorn men det blir bara en svart blid. Jag har även prövat att använda bandicam men den kan inte ta foto på simset då det också blir svart. Jag har provat med att göra nya filer och om installerat allt men inget funkar. Jag vill ju skriva om det.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

AilyAdams
0

Blir det inte någon bild heller då du trycker på C? Mitt spel skriver inte heller ut alla bilder jag tar med C men de hamnar ändå i min bildmapp.

Heter det De eller Dem?

Pinglan00
0

Har letat överallt i datan efter de

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Dvärg_gurami
1

Ibland hittar jag inte heller mina screenshots, men då brukar jag gå in i startprogrammet för Sims 3 och leta upp bilden där. Sedan trycker jag på "visa i mapp" när den är markerad. Prova det om du inte hittar bilderna i datorn :), för då öppnas bilden/bilderna i rätt mapp.

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

Pinglan00
0

men bilderna finns inte heller i mitt startprogram

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Dvärg_gurami
0

Hm.. vad konstigt… "blixtrar" det till när du fotar i spelet eller står det att du har tagit en bild som sparas? Första bilden man tar i spelet brukar det ju stå "Sparas i…" osv. :)

- Gerard Way

Pinglan00
0

det blixtrar inte till men den första står det att det sparas i starproggramet

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Dvärg_gurami
0

Hm, jättekonstigt. Jag vet tyvärr inte vad som är fel :/ Hoppas du får rätt på det! :)

- Gerard Way

Clariiz
0

Har samma problem :/

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Pinglan00
0

#8 trodde jag var den enda :/

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4