The Sims iFokus

The Sims

Etikett: övrigt
Läst 1175 ggr
The-a
0

Monte Vista eller Roaring Heights?

Hejsan! Jag vet inte vilken av dessa två världar jag ska köpa! 

Så om du har någon av dom så skriv snälla vad du ärligt tycker om den staden,

Det vore bäst om du har båda två så du kan säga vilken du tycker är roligast att vara i. 

Help me (;!

Onslow
0

Personligen är jag inget fan alls av Monte Vista utan föredrar utan tvekan Roaring Heights. 🙂

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Bara Anna
0

Varför inte båda? ;-)

Skojar bara. Har tyvärr inget av spelen så kan inte råda annat än lite  allmänna tips.

-Monte Vista är en relativt liten stad om jag förstått det hela rätt. Medelhavsinspirerat, så det kan bli lite udda kanske om du har årstider och gillar snö… Antagligen billigast.

-RH, det nyaste av de två världarna och jag antar att utvecklarna har lärt sig en del. Du får antagligen det bästa utvecklingsmässigt. Antagligen dyrare.

I värsta fall, gå på magkänsla eller singla slant!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

[Lupse]
2

Jag har båda världarna. Monte vista är inte alls mindre än Roaring heights, jag vill nästan påstå att den är större. Men dock så gillar jag Roaring heights mer. Staden är som en blandning mellan Isla paradiso och Bridgeport :)

Hela Roaring heights har en stil från typ 1920- talet (är inte helt säker men det är den känslan jag får). Lite lite plats för att sätta ut nya tomter, men ett stort plus är att allt är placerat kring ett centrum vilket jag tycker är bra :)

Monte vista har en charm som jag gillar, ser väldigt "italienskt" ut. Gillar stadens invånare men att allt är placerat så långt ifrån varandra är lite av ett minus :)