Ny superdator!
Fundera på att köpa en ny dator och denna gången vill jag ha en stationär. Vet inte om jag ska köpa en "färdig" dator eller bygga en själv, det får jag se ;) Men nu tänkte jag be om era råd, skulle ni kunna hjälpa mig att hitta en riktigt bra dator som inte är allt för dyr men bra? :) Är lite dålig på sånt där. Det jag gör mest i sims är att göra simmar (gör av kändisar till simmar..) så vill att det ska vara bra grafik som tusan iallafall, och såklart snabb! Tack i förhand!
Jag tror du kommer att tjäna mer pengar och få mer precis vad du önskar om du bygger själv faktiskt. :)
Ska sova nu, men kan kanske hjälpa dig senare idag om ingen hinner före. 😃
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Om du köper en färdig dator, se till att den har grafikkort installerat. Det händer att de säljs utan och bara körs med "onboard" i cpu'n, då kommer den inte orka spel. Givetvis går det att installera, om så skulle vara fallet, var bara uppmärksam.
Själv byggde jag en egen, men det är en djungel att hitta rätt med allt.
#1 Ja, det tror jag också. Många säger att man tjäna mer på att bygga en egen, så det lutar mest åt det. Du får gärna hjälpa mig att leta upp alla delar, om du kan! :D Många rekommendera att Komplett.se är en bra hemsida att beställa hem ifrån, så därifrån vill jag ha :p
#2 Jo, kan tänka mig att det är svårt att bygga ihop en dator själv :P Men som tur väl har jag en bror som är duktig på att bygga ihop datorer, så han lovade mig om jag köper delarna så hjälper han gärna mig att bygga ihop allt :D
JAg kommer bygga min egna dator när det väl är dags och då kommer jag göra det via komplett.se =)
Man kan även välja om man själv vill bygga ihop den eller om komplett ska bygga ihop den!
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke