Flera husdjur - Mod
Har nyligen lärt mig att ladda ned mods och poser, men hittar ingen mod som gör så att jag kan ha fler husdjur än tillåtet.. Har någon utav er den? Länka gärna :)
Söker även sidor man kan ladda ned hästar ifrån, tipsa! :3
Länkningar till mods och poser är förbjudet enligt sajtens regler. Däremot kan jag nämna att NRaas Master Controller, NRaas Woohooer och NRaas Portrait Panel är bästa kombinationen för ett effektivt hushåll som fungerar med mer än maxgränsen av antalet simmar. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1 Då får jag be om ursäkt! ^^
Krävs alla tre modsen då, eller räcker det med ett utav de?
#2 Jag rekommenderar alla tre, då alla tre hjälper till på sina sätt. 🙂
NRaas Master Controller erbjuder alternativet att lägga till och tillåta mer än 8 simmar per hushåll och överstiga maxgränsen för både simmar och djur. 
NRaas Woohooer gör så att möjligheten "Försök skaffa barn" fortfarande finns tillgänglig när man har maxat ut hushållet enligt spelets begränsning. (Master Controller kanske kan göra det här också på egen hand men jag är inte säker, jag kör med Woohooer i alla fall då "Försök skaffa barn" finns tillgängligt mycket enklare vilket underlättar när man avlar djur) 
NRaas Portrait Panel gör så att porträtten till familjemedlemmarna visas när du får fler medlemmar än vad spelet egentligen tillåter. Annars finns det risk att efter sjätte husdjuret så det du inget porträtt till vänster ovanför användarkontrollpanelen (ansiktsporträtten där du väljer vilken sim du vill ha aktiv och styra för stunden). Portrait Panel lägger till så att fler porträtt dyker upp. Med den så kan du ha upp till 24 porträtt samtidigt vilket gör att du kan enkelt och problemfritt ha 24 simmars porträtt samtidigt vilket ger många potentiella familjemedlemmar. 🙂
Så alla tre tillsammans ger en bättre spelupplevelse. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot