The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 4247 ggr
Pinglan00
2

Tidssjuka & intilabitet?

Hej, min sim blev förkyld (kan va för hon sover utan tak även om det är sommar…) så jag skulle se om man kunde bota det genom sjukhuset där stod det bli inlagd av tidssjuka och instalibitet hur får man dessa sjukdomar? Och vad menas med att bli inlagd?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Bara Anna
0

Tidssjuka är något som tidsresenärena kan få i ITTF av att resa i tiden om jag inte minns helt fel. Att läggas in betyder i vanliga världen att du får stanna kvar på sjukhuset X antal timmar/dagar. I Sims innebär det att din Sim stannar på sjukhuset ungefär lika länge som det tar när din Sim skall föda ett barn.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Pinglan00
0

#1 okej tack för svaret men instabiliteten då (stavning?) är det den där egenskapen hälften av alla fick nu när jag installerade ITTF eller årstider?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Smulan80
0

Instabiliteten kom med framtidsexpansionen, har man satt egenskapen "instabil" så kan simmen "få en knäpp" ibland och plötsligt byta om i sina egenskaper som man valt, vill man behålla de ursprungliga så måste man "lägga in" simmen på sjukhus (eller andas i papperspåse tidigt). Simmen kan även tappa bort egenskaper helt.

Länk på engelska om det Unstable trait info

KastKatt
0

Det är en rolig egenskap Instabil, även om den inte var så mångsidig som jag hoppats.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Pinglan00
0

#3 är det därför vissa på dejtingsajten bara har 1egenskap?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Smulan80
0

Det är mycket möjligt, ingen aning faktiskt. Men det skulle kunna vara så.