The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 940 ggr
Sims3linnea
4

Juliet Sea (en berättelse)

Jag vill säga till er alla att jag ska skapa en berättelse. Hoppas att ni vill läsa den 😃❤️

Den kommer att heta Juliet Sea som det står i rubriken för det handlar om henne och hennes liv. 🙂

Första delen kommer att komma snart.

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Sims3linnea
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kapitel #1. Framtida planer

Det var en gång en tjej som heter Juliet Sea och bor på landet tillsammans med sin pojkvän och sina 2 hundar Dell´oro och Dream.

Den bodde tillsammans i ett gammalt hus långt bort från grannen men ändå nära affärerna.

Juliet´s kille Peter hade en dröm om att bli en superspion i karriären "polis"

Medans hon själv ville bli en dykare i havet och även ha en egen kennel men dykningen fick vänta ett tag. Först och främst ville Juliet lära sig allt det går inom dykning innan hon skulle ge sig iväg och försöka få ett jobb inom dykning.

Peter började söka efter ett jobb inom polisen men det var inte det lättaste han har gjort. Han skulle på möten med cheferna och träna. Det fanns inte så mycket tid över till Juliet men på något sätt försökte dem att hitta lite tid soom ändå fanns där.

Ebbolella33
1

Följer! 🙂

Sims3linnea
0

😃❤️

Sims3linnea
0

#2 Kan du inte följa min "Generationer av McFly" 🙂

Ska inte fortsätta på den här längre.

Sims3linnea
0

Följ gärna

Legacy Stare

, det är mina nya legacy som jag håller på med och ska inte sluta innan den har kommit upp till generation 10.