Simmarna "fryser sig"?
Var 20 minut i spelet så fryser simmarna sig. Allt annat runt om rör sig som vanligt men tiden stannat, simmarna slutar röra sig och jag kan inte klicka någon sans.
Vad kan man göra åt detta?
Just nu har jag bara årstider, djur och semesterparadis installerat.
Tacksam för hjälp!
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
PRova avinstallera semesterparadis, det hände samma sak fast mer sen jag installera semesterparadis.'
Sen när du har avinstallerat, kolla om splet fungerar fortfarande :D
our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important.

Hände för mig också när jag installerade semesterparadis :/ Inget sätt att fixa det på men slippa avinstallera? Vill ju kunna spela semesterparadis…
Men vad roligt att mamma har lagt pengar på ett spel som inte ens fungerar att spela….
Går det inte att lösa på annat sätt?
-' Malin Hultman
Prova att dra ner grafiknivån?
Me. Myself & My Sims
#4: Drog ner på allt, var likadant ändå.. 😕
-' Malin Hultman
Tyvärr så beror det nog till största sannorlikhet på att npcer fastnar och står och stampar och ju längre tiden går, desto värre blir det.
Dålig sk. "routing" som orsakar problemet. resetsim * brukar resetta alla simmar, men enklast är nog att installera nraas overwatch och nraas errortrap som rensar sånt automatiskt. Jag har haft över 11 tusen! Bilar som fastnat som blivit borttagna samtidigt av dessa mods. Behöver jag säga att det stod ganska still en stund? *suck*
#6: Var kan man hitta sådant? :)
-' Malin Hultman
googla på nraas, får inte länka till sidan direkt men det är inte svårt att hitta. Sidan är på engelska dock. Men det finns bra guider här som bör kunna hjälpa med installation.

Händer mig hela tiden, oavsett vilka expansioner jag hade/har installerat men blev betydligt bättre när jag gjorde så att det inte ändrar årstider eller regnar etc. :-/