OT: Bildredigeringsprogram
Letar efter ett bildredigeringsprogram. Helst gratis, men om det kostar, inte så blodigt dyrt. Jag vill egentligen bara kunna göra 2 saker: Göra bilden till svartvit och sedan kunna färglägga vissa enskilda detaljer. ÄR det Photoshop som gäller då (PC) eller finns det alternativ?
Me. Myself & My Sims
Det var längesen jag använde gimp men jag tror det går att göra så på det programmet.
// Linnea :)
Legacy Challenge: Legacy Stare.
Jag rekommenderar starkt Gimp. Där kan du göra båda sakerna du vill :) Har du problem att få rätt på de så kom in på bildredigering.ifokus så finns där info :)
(Ursäkta att jag "blanda" mig för jag är inte medlem här inne,spelar inte the sims)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Coolt! Tackar och bockar! Jag smyger kanske in där för pepp och stöttning så att jag inte avslöjar för mycket av introgen till min historia här….!
Me. Myself & My Sims
Gör du så :) Behöver du hjälp så säg bara till! :) En del säger att Gimp ser väldigt svårt ut när dom öppnar det den/dom första gången/-erna men jag tycker inte de själv :P Men låt det inte avskräcka dig ;P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/