Gratis är gott
Jag tänkte bara tipsa om en pryl som just nu är gratis på The Sims 3 Store!
När det kommer upp fler gratissaker så tipsar jag om dem också (förutsatt att jag hinner se dem såklart). Ni andra får självklart också tipsa om Stores gratisgrejer om ni känner för det. 🙂
Hur som helst, Fru Korpsång Spökhs Bok Om Förtrollningar är en trolldomsbok som just nu är gratis. Boken kostar i vanliga fall 500 SimPoints, så passa på! 😃
Tack!! :D
Följer ^^
Just nu en ny gratis sak varje dag till och med sista december.
#1 Så lite så! 🙂
#2 Åh, vad nice!

Jaaa jag såg det :-D
Finns en liknade äldre tråd!
http://thesims.ifokus.se/discussions/524c6a5ece12c479870027ca-gratis-saker-fran-store
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#5 Ojsan, det hade jag visst missat!
Kan nån förklara mig vad det är för nytta till den?
our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important.
Det är en rea de har som varar från den 19:e december till den 31:a, varje dag kommer ett föremål att bli gratis under den dagen. 🙂
Medarbetare på Pokémon iFokus
#7 Det är så att alla vet vems kommentar det är man svarar på.
Varje kommentar i alla trådar har ett nummer, din kommentar också. Precis ovanför din kommentar, framför ditt namn står det "#7" t.ex.
Om du klickar på "#7" i min kommentar här nu, så kommer du komma direkt till din kommentar. 🙂
#8 Jahaja, det hade jag ingen aning om. 😃
den länken funkar ju inte :(
M_A_R_I_A 🌺
#10 Den funkar när jag klickar på den. 🤔
Vet ni dagens?
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
#12 Dagens är Sjövikens Badrumsset. Setet innehåller 12 artiklar och kostar vanligtvis 242 SimPoints! 🙂
nu funkar den, the sims 3 sidan funkade inte för mig igår på nått konstigt sätt..
M_A_R_I_A 🌺
fast nu är den inte gratis längre :'(
M_A_R_I_A 🌺

Idag är det Indisk inspirations sovrumsset som är dagens gratis =)
dagens är : Boho-guldålderns kollektion för män :D
M_A_R_I_A 🌺