Släkten Dahl
Tänkte göra en ny legacy! Följer inte ALLA legacy reglerna tex. jag följer nt dom konstiga ''får inte byta hus'' grejsen! ta inte illa upp om ni gillar det! bara min åsikt c: Låt det börja! Här nedan kommer Grundaren upp inom ''snar'' framtid :'D
Inez Dahl har växt upp med sina adoptiv föräldrar så länge hon kan minnas. Den dagen hon fyllde 18 flyttade hon till en egen liten lya. Hon tog pengarna hon hade sparat länge och byggde sig ett litet hus!
--------------------------------------------------------------------------------
Här är hon , min legacy grundare Inez Dahl! :D
Första dagen gick hon ut på stan. Hon skulle köpa nya grejer till sitt lilla ''hus''. När hon gick igenom köks hyllen gled hennes blick på han som stog brevid , hon blev störtförälskad! Det visade sig att han kände likadant. Hon bjöd ut honnom och det slutade med att dem blev ett par och att det kom upp ''Brian Space och Inez Dahl verkar trivas bra tillsammans , Brian frågar om Inez vill flytta ihop'' Inez sa såklart JA!
Inez kräks och kräks , rättare sagt , hon mår inte bra … Hon går till läkaren till slut och gissa vad!? Hon är gravid! Och hon är redan i vecka 22 😇 Men det värsta , Brian har ju alltid önskat sig en son , men nu när dom inte ska få 1 , eller två utan trillingar och alla är tjejer , vad ska han säga …? Blir han arg eller lycklig? Inez är rädd för allt som kan hända … Men hon har ju alltid velat ha en stor familj så hon är glad vilket fall <3
Mer kommer imorgon tror jag c: Hoppas någon följer! 😊
Inez vaknar av att det gör fruktansvärt ont. Värkarna har börjat! Brian körde henne till sjukhuset. 4 timmar efter så föds det 3 friska flickor. Inez och Brian döpte dom efter Inez favorit boks huvudpersoner
~Isadora , Jasmine och Ida , välkommen till världen <3~ Eftersom dom hade en bugg (dom var streck) när dom var spädbarn så fick jag fuska upp dom till småbarn , sorry 😐
Ska förklara nya tillskotten i varsitt inlägg nu :*
Jätte bra legcy! 🙂
Tack! 😂Kan jag tolka det som att du följer? C:
#15 - Jepp <3
Kommer kanske mer senare idag c:
Följer
Familjen har försvunnit , i'm sorry. Funderar på att starta en ny legacy …:)