The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 5590 ggr
Simslish
2

Släkten Dahl

Tänkte göra en ny legacy! Följer inte ALLA legacy reglerna tex. jag följer nt dom konstiga ''får inte byta hus'' grejsen! ta inte illa upp om ni gillar det! bara min åsikt c: Låt det börja! Här nedan kommer Grundaren upp inom ''snar'' framtid :'D

Simslish
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inez Dahl har växt upp med sina adoptiv föräldrar så länge hon kan minnas. Den dagen hon fyllde 18 flyttade hon till en egen liten lya. Hon tog pengarna hon hade sparat länge och byggde sig ett litet hus!

--------------------------------------------------------------------------------

Här är hon , min legacy grundare Inez Dahl! :D

Simslish
2

Första dagen gick hon ut på stan. Hon skulle köpa nya grejer till sitt lilla ''hus''. När hon gick igenom köks hyllen gled hennes blick på han som stog brevid , hon blev störtförälskad! Det visade sig att han kände likadant. Hon bjöd ut honnom och det slutade med att dem blev ett par och att det kom upp ''Brian Space och Inez Dahl verkar trivas bra tillsammans , Brian frågar om Inez vill flytta ihop'' Inez sa såklart JA!

Simslish
2

Dom påbörjade sin andra kväll som sambos genom att inviga nya sängen ❤️

Simslish
2

Veckor gick och Inez och Brian's kärlek blev bara större och större , till slut tog Brian mod till sig och friade , gissa vad Inez svarade ….

-JAAA! :DD

Simslish
2

Inez kräks och kräks , rättare sagt , hon mår inte bra … Hon går till läkaren till slut och gissa vad!? Hon är gravid! Och hon är redan i vecka 22 😇 Men det värsta , Brian har ju alltid önskat sig en son , men nu när dom inte ska få 1 , eller två utan trillingar och alla är tjejer , vad ska han säga …? Blir han arg eller lycklig? Inez är rädd för allt som kan hända … Men hon har ju alltid velat ha en stor familj så hon är glad vilket fall <3

Simslish
2

Mer kommer imorgon tror jag c: Hoppas någon följer! 😊

Simslish
1

Idag så gifte sig även Inez och Brian! Dom är nu man och hustru. Dagar blir till veckor , veckor blir månader och Inez mamma mage blir bara större och större! Hon är nu i vecka 38+1.

Simslish
2

Inez vaknar av att det gör fruktansvärt ont. Värkarna har börjat! Brian körde henne till sjukhuset. 4 timmar efter så föds det 3 friska flickor. Inez och Brian döpte dom efter Inez favorit boks huvudpersoner

~Isadora , Jasmine och Ida , välkommen till världen <3~   Eftersom dom hade en bugg (dom var streck) när dom var spädbarn så fick jag fuska upp dom till småbarn , sorry 😐

Simslish
1

Ska förklara nya tillskotten i varsitt inlägg nu :*

Simslish
1

Här är Isadora :) Hon fick en hatt av faster Embla på posten , hon går ALDRIG utan den. Hon har egenskaperna:Geni , Vänlig. Hon har ärvt pappa Brians hårfärg. Väldigt söt tycker jag C:

Simslish
1

Här är Jasmine! Den mest modeintresserade av trillingarna. Även i framtiden så tror jag att hon kommer hålla kvar modet i blodet. Hennes hårfärg är ärvd av mamma Inez C: Jätte gullig med sin lilla ''Mode inriktade look'' 😊

Simslish
1

Här är Ida! Hon är verkligen mammas lilla tjej. Hon bryr sig inte det minsta hur hon ser ut , bara hon inte har tuppkamm , Ida's värsta dröm. Hårfärgen är ärvd av mammsen :)Inez sätter upp hennes hår varje dag i ett diadem hon fick på dopet. 😊

Simslish
1

Följer någon? Skriv gärna isåfall!😂Det var allt för idag! :'

[Zofiaz]
1

Jätte bra legcy! 🙂

Simslish
1

Tack! 😂Kan jag tolka det som att du följer? C:

Simslish
1

Tiden går så snabbt när man har roligt! Isadora , Jasmine och Ida är nu barn! Lägger ut bilder på dom nu <3

Måste bara visa denna bilden jag tog nån gång xD

I belive i can fly! 🤪

Simslish
1

Isadora

Det svarta är en överraskning tills senare ;)

Simslish
1

Ida :)

Simslish
1

Jasmine som fortfarande tänker på utseende mer än skolan :'D

Simslish
1

Men vad är detta , Inez är gravid igen! Hon Hoppas på en pojke och Brian på en flicka 😉

Simslish
1

Vid solnedgången kände Inez igen smärtan. Bebisen var på väg! Den här gången ville Inez pröva att föda hemma. Efter ca 5 timmar kunde hon presentera sina 2 nya bebbar… (trumvirvel) Viggo och Nathalie! Det var bugg på Nathalie så jag tänkte att båda får växa upp då eftersom dom är tvillingar.

Simslish
1

Dom upptäckte snabbt att det inte fick plats 5 barn + 2 vuxna i deras lilla lilla mini hus. Därför flyttade familjen Dahl till ett mycket rymligare hus för 7 pers. P.s , dom bor i Aploosa Plains (eller vad det nu heter?).

Simslish
1

Nathalie

Simslish
1

Viggo

[Zofiaz]
0

#15 - Jepp <3

Simslish
1

Kommer kanske mer senare idag c:

nelleeh
0

Följer

Simslish
0

Familjen har försvunnit , i'm sorry. Funderar på att starta en ny legacy …:)