The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1049 ggr
Mojsi
0

Vad för familj?

Behöver tips på familj jag kan göra, som är rolig att spela med och som man inte tröttnar på. Djur får gärna vara med :)

KastKatt
0

Basera på en film eller bok!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Mojsi
0

Okej, tack! :D

KastKatt
0

Sedan kan du ju alltid typ, ha något speciellt med simmarna som ska gå i arv, kanske att de är bra ryttare, en hårfärg eller en egenskap?

Sedan tycker jag det är lite kul när man kör lite "random challenge" så man inte vet vad som sker :P

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Simssis
0

Jag vet inte vilka expansioner du har men man kan ju tex utifrån göra någon familj, tex en familj som ska åka på semester eller kanske bestämma att familjen ska fånga alla ormar som finns i spelet. Eller varför inte gör en sim till en vampyr osv. 

Annars kan man försöka göra tvärt om mot det man brukar göra med sina familjer. tex om dina familjer alltid får högsta betyg i skolan, uppfyller deras livsönskan, når toppen av karriären osv. Varför inte göra en familj där barnen får låga betyg, föräldrarna kanske är arbetslösa och tjänar pengar genom att tex sälja saker de har gjort själva osv. 

Jag brukar göra så då jag har tröttnat på att alla simmar får ett likadant liv och det funkar för mig iaf. :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

Mojsi
0

Tack för svaren! :D