problem
Jo, nu har jag ingen bild att visa med och är väldigt dålig på att förklara men jag ska försöka.
Det är så att jag spelar med en familj på 4 + 2 hundar och en häst, när jag adopterade hästen så verkade hela humörmätargrejen sabbas, bilden har fryst, så det är enbart bilder på hästen, jag ser inte dom andras behov eller något, men jag ser dom där ikonerna om hur dom mår. Jag testade det mesta, men tröttnade tills slut då inget funkade, sparade gården och startade ett nytt spel, placerade ut huset gjorde en ny sim och adopterade en häst. Funkade ända tills jag köpte min andra häst! Då försvann dom små bilderna på sidan och det fryste.
Någon som vet vad jag kan göra?
Har du startat om spelet emellan? Ibland kan det räcka. Någon gång har jag till och med behövt starta om datorn då konflikten legat mellan datorn och spelet. Jag har inte haft just ditt problem, men kanske det går.
Om inte det funkar, döp om hela din Sims 3 mapp till något annat och starta om spelet. Starta en ny familj och se om samma sak händer igen. Gör det inte det kan du ju prova att föra över Save mappen för din familj som är fel och se om det går att spela den där i stället.
Hoppas det löser sig för dig.
Heter det De eller Dem?
Nej,det har jag ju faktiskt inte.. haha. Tack för tipsen! Ska testa allt :)