The Sims iFokus

The Sims

Etikett: nybörjarfrågor
Läst 1228 ggr
ebzi
0

Hjälp med installation av TS3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan någon hjälpa mig snabbt? Håller på att installera the sims 3 på min dator. Jag laddade ner spelet från cdon.com.

Jag har installerat spelet och nu när jag startade kom det först upp ett fönster där de frågade om jag ville uppdatera. Jag kryssade i "nej". Nu står det "enter your registration code here" och jag vet inte vilken kod de menar! Har testat bl.a den koden som finns på sista sidan av manualen men det fungerar inte.

Kan någon hjälpa mig snälla?!

ebzi
0

Okej nu behöver jag verkligen hjälp! Testade att skriva in någon random kod jag hittade på nätet och det fungerade, tills allting hängde sig en sekund efter! Tvångsavslutade allting men samma sak hände igen.

Vad ska jag göra?

[Lupse]
0

du beställde spelet som nedladdning från cdon om jag har fattat det rätt? Fick du ingen kod i ett mejl från cdon eller logga in på din sida på cdons hemsida. tror koden finns där

ebzi
0

#2 Aa precis. Nej jag har inte fått något mail förutom "kvittot" av cdon och på "mina sidor" där man laddade ner spelet står det inget mer än artikelnr.

[Lupse]
0

#3 är det inte artikelnumret som ska skrivas in?

ebzi
0

#4nej det går inte att klicka "done" när man skrivit in den

Smulan80
0

om du köpte download version av cdon borde du lätt hitta under "mina sidor - > redownload" själva cd nyckeln

jjjosa
0

Ibland kan det ta upp till 1 timme innan man får cd keyn. Brukar komma i ett mail. Eller som andra skrivit, under dina sidor. Men det är inte jätte smart att du har använt dig av en annan cd key än den du ska ha till ditt spel. För du reggar ju din kod på origins.

ebzi
0

Tack för hjälpen alla! Har äntligen lyckats installera det och det fanns som sagt en kod under mina sidor som jag inte sätt 😃

#7 "reggar ju din kod på origins", vad menar du?