The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1166 ggr
linn8
0

Vart...

…kan man ladda ner häst poser?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Mitchika
0

Lite överallt ute på nätet. 🙂

Googla på The Sims 3 Horse Poses så borde du få en hel del resultat och fina poser att välja mellan. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

linn8
0

#1 vad snabb du var;) tack så jätte mycket:D!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

linn8
0

Jag försökte ladda ner, jag tryckte på ladda ner, det stod att nedladdningen blev succé MEN jag hittade dom inte i spelet??

Bara Anna
1

Du skriver inte mycket om du har gjort övriga saker för att kunna använda spelarskapade poser: Har du t. ex laddat ner PosePlayer? Har du packat upp filerna och placerat dem i korrekt mods-mapp (de jag laddat ner har ändelsen .package) osv.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Mitchika
0

#3 Som Bara Anna säger, har du Pose Player och har du en Modsmapp, som krävs för att använda sådant innehåll i spelet? 🙂

Är du ny på att ladda ner eget innehåll så rekommenderar jag att läsa den här artikeln: 

http://thesims.ifokus.se/articles/4f24369088f47203be00ca14-installering-av-nedladdat-innehall?articles-1

Den förklarar en hel del samt länkar till en Modsmapp som du kan ladda ner till ditt spel för att kunna använda Pose Player och poser. Har du frågor så var inte rädd för att ställa dom. 🙂

Smulan80
0

Bara att klicka på en länk på nätet "ladda ner" räcker inte för att få in saker i spelet, det måste till fler steg. Gå till "hämtade filer" och leta upp filen du laddade ner, ofta behöver dem "packas upp". Efter det, ska du lägga dem på sin plats i en mods mapp där du har dina sims saker. Ofta har sidorna man laddar hem saker information om vart och hur de ska installeras, men jag har en känsla av att du enbart har laddat ner en packad fil (.rar eller .zip) och inte gjort mer.

linn8
0

Jag har inte laddat in i någon mapp eller något sånt, det var tydliga instruktioner hela tiden men sen nör kag skulle spela fanns dom inte med. Förlåt om jag var otydlig…

Mitchika
0

#7 Läs artikeln som jag länkade till i inlägg #5, den förklarar hur du ska gå till väga för att installera eget innehåll i The Sims 3. 🙂

linn8
0

Tack så mycket #8:)