The Sims iFokus

The Sims

Etikettnybörjarfrågor
Läst 1919 ggr
Tiddelum
0

Ingen tidsportal?

Hej. Jag fick ts3 in i framtiden i julklapp och tog mig tid att ladda ner det idag. Jag skapade 2 simmar (ungdomar) och flyttade dem till Bridgeport och köpte en lägenhet där. Efter ett tag kommer portalen upp och jag tar min ena sim och trycker på "undersök". Hon står där jättelänge och rör den vita röken och ingenting händer, jag försökte få henne att gå därifrån men var tvungen att använda resetsim och börja om igen. Det funkade inte. Jag tog dit den andra stimmen men det funkar inte för honom heller! :( Jag bestämde mig för att flytta dem till starlight shores istället och nu har dem bott där i ungefär ett simsdygn… Det kommer ingen portal :c tycker att det skulle vara synd att starta om allting. Någon som kan hjälpa/har förslag? :P (Första gången jag spelar in i framtiden)

MichelleLindh
0

Hatar när sånt händer! :( Fick också det spelet i julklapp men det laggade ingenting för mig, fungerade normalt. Googla problemet på engelska för det finns oftare mer svar då :)

/ Michelle 

[LillStoraJag]
0

finns i köpläget under fordon

Bara Anna
0

Dessutom, beroende på hur stor tomten är så kan det vara så att tidsportalen dyker upp på en allmän tomt!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

[LillStoraJag]
0

Min första portal sattes på ett trångt utrymme på en pråm ..