The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 966 ggr
thea_thea
0

Växthuset Stenkast?

Sugen på att köpa det, spelar med trädgårdsarbetare men har varit för lat för att kolla upp det setet (här

Så någon - är det värt det? Väldigt sugen på det men är det något som man vill spela med många gånger eller är det bara kul en gång?

thea_thea
0

Ingen? 😕

AilyAdams
0

Jag älskar det, men det gick inte att odla i ett växthus utan att "fuska" vilket jag tyckte var lite tråkigt. Det är några månader sedan jag spelade nu, så de kan ju ha skrivit en hotfix för det.

Men jag tycket det var värt pengarna. 👍

Heter det De eller Dem?

[Lupse]
0

Jag tycker också det är värt pengarna.  Takdekorationerna, elektroniska vattnargrejen och själva växthuset där det finns MASSA frön, till och med så sällsynta som dödsblomma-frö eller livsfruktsfrö :)

Bara Anna
0

Vet inte om det är VÄRT pengarna då jag inte  kommer ihåg hur mycket det kostar i Store^^ Men jag vet att jag älskar det för mina trädgårdssimmar!!! Har faktiskt inte använt vatten-grejjen alls då det anses som fusk enligt de legacy/dynasty regler jag har kört enligt. Men bara det faktum att jag fortsätta odla på vintern är ett stort plus! Men det problemet finns ju såklart bara om du har expansionen Årstider.

Det där med att du inte kan odla innuti det utan fusk är lite knepigt förståss. Är lätt löst dock. Antingen så odlar du i krukor, eller så planterar du fröena utomhus och använder sedan "moveObjects" fusket för att flytta in dem.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

thea_thea
0

Jag har skaffat det :D Kanske lägger upp bilder sen :)