The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 991 ggr
linn8
0

Varg projektet?

Hej, undrar bara om någon kan vara snäll och förklara vad varg projektet går ut på?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Mitchika
0

Menar du Projekt Varg? 🙂

Det var något som jag startade på sajten för länge sen, inspirerad av prat om flera olika djurlegacys, och som jag fortfarande håller på med, även om det inte är en stor prioritet just nu. Jag skrev ner mina tankar, mål och regler till utmaningen på Projekt Vargs blogg: 

http://thesims3projektvarg.blogspot.se/

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

linn8
0

#1 jaja blandade bara ihop orden lite;P Aha okej, har sett flera olika sånna här så undrade bara:) kul idé föresten:D

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Alvsas
0

#1 Kommer det komma mer inlägg? Förlåt att jag frågar i denna tråden😇

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

Mitchika
0

#2 Vad kul att du tycker det! 🙂

Jag tycker den är riktigt rolig att spela och skriva, även om det finns lite för få poser tillgängliga ute på nätet för att kunna göra en bra historia om djur överlag. Dom få poser som finns blir lätt överanvända och när man vill använda djur för att prata och visa uttryck så blir det lätt enformigt. 😕

Vilket är ett av skälen till att jag lärde mig göra poser själv, så jag kan fixa poser som jag behöver till Projekt Varg! 🙂

#3 Absolut, det ligger på min "att göra"-lista och ett nytt kapitel är redan påbörjat. 🙂

Mitt Projekt Varg har en egen tråd här på iFokus, där kommer jag posta när ett nytt inlägg ligger uppe på bloggen. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Alvsas
0

#4 Jippe! 😂

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins