The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 782 ggr
00eme05
0

Legacy Ribbon High

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är min första och jag kan inte detta så bra men jag ska försöka :D

Här har vi Sophia. Hin går på skolan Ribbon High. Men har det inte så bra där. Hon blir mobbad av Lincey och Kathy. De är de populäraste i skolan och har då valt Sophie som ett mobbningsoffer. Men Sophie har en bästa vän som heter Kasper. Han och Sophie är väldigt nära vänner. Faktiskt, bästa vänner.

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

00eme05
0

Sophie ser inte oftast när de pratar om Sophie, men de gör de. Oftast Kathy och Lincey. De pratar oftast om vilken bokmal och nolla Sophie är.

men de viskar inte bara. De berättar och förolämpar henne också. Varje dag går Lincey hem och gråter. Men hennes Bästa vän Kasper får henne alltid på gott humör. Linceys pojkvän, Jake, är en kille som Sophie skulle göra vad som helst för.

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

00eme05
0

Nu när det är lektion läser hela klassen. Det älskar förstås Sophie. Och när lektionen är slut så väntar alltid Kasper på att Sophie ska läsa klart. Och det upskattar Sophie. För hon sitter alltid kvar en liten stund. Sedan är de kommit ut på rasten, börjar alla Stora problem.