Legacy Pigley
Rose Pigley härstammar från grisarna och är den sista i sin släkt. Det är hon som måste föra arvet vidare för att inte släkten ska dö ut.
Hon har ett väldigt speciellt grisliknande utseende och har ingen aning om folk kommer att döma henne. När hennes föräldrar och släkt levde hade hon alltid folk omkring sig som såg ut precis som henne. Alla i hennes stad var vana och kände till deras historia. Men nu när hon har lämnat sin gamla förstörda hemstad bakom sig och flyttat till Aurora Skies har hon ingen aning om hur livet kommer att bli…
Rose har börjat jobba som författare. Hon spenderar hela dagarna med att läsa böcker på biblioteket för att få idéer till egna böcker.
Hon har ingen egen dator, det har hon inte råd med, så hon använder bibliotekets dator. Men även om hon hade råd med en egen, vart skulle hon ha den? Hon har ju inte ens råd med ett eget hus.
Men åh, så söt Rose är! 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Följer såklart :) Roligt med en lite annorlunda legacy :)
Det här får man ju följa. 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
Rolig ide! haha. Följer!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#2 Ja, visst är hon! Hon blev mycket sötare än jag hade förväntat mig. 😍
#3, #4, #5 Så kul! 😃
Jag gjorde Rose för några veckor sedan men har inte haft någon lust att spela. Det var igår jag började tänka på att jag ville göra något projekt med henne, så det fick bli en legacy. 🙂
hihi följer😃
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Följer! 🙂
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#7, #8 😃
Är bara tvungen att följa det här, grisar är ju för söta och det är Rose också! 😃🐖
Följer :D
#10, #11 Gud vad glad jag blir över att det är så många som tycker det här verkar intressant och vill följa, blir så peppad på att spela på en gång! 😃 Men jag måste tyvärr vänta, har massor att göra här hemma. 😕 Ska försöka hinna med lite spelande senare idag i alla fall! 😛
Följer:D
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Denna legacy finns tyvärr inte kvar längre, mitt sims slutade fungera förut och dum som jag var tänkte jag inte på att spara mina legacies innan jag installerade om allt. 😕
😭
// Linah
Gerbilsidan
Så synd! 😭
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#15, #16 Rose finns som tur är kvar (tror jag 🤔), så jag kommer säkert börja om legacyn någon gång. 😃
Nej, vad tråkigt! 😕Började läsa den nu och tyckte dem två inläggen var jättebra. Hoppas det blir någon ny legacy med henne! 😃
// Linnea :)
Legacy Challenge: Legacy Stare.
#18 Jag är faktiskt ganska sugen på att starta en RLC med henne, får se om och när jag gör slag i saken. 😛 Kan bli redan ikväll.. 😃
#19 yay!
// Linah
Gerbilsidan
**Men, vilken stad tycker ni att jag ska börja spela i?
**De som finns att välja mellan är Appaloosa Plains, Bridgeport, Dragon Valley, Moonlight Falls, Starlight Shores, Midnight Hollow, Aurora Skies, Sunset Valley och Twinbrook (jag har Isla Paradiso också, men vägrar spela där pga allt buggande 😊).
#21 aurora skies!
// Linah
Gerbilsidan
#22 Det får blir så, det var ju trots allt där jag startade med henne. 🙂
Följer!
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Kommer följa din RLC!! Detta var en mycket Speciell LC!
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#24, #25 Vad glad jag blir! Ska börja spela på en gång! 😃
Jag kommer skapa en ny tråd där jag kommer att skriva vad som händer och sker i hennes liv, länkar till den här så fort jag har skapat den. 😛
Jag kommer inte att spela i Aurora Skies, världen vägrar hoppa in i mitt spel, detsamma gäller Midnight Hollow. 😢 Om jag får det att funka kanske det blir en flytt till Aurora Skies någon gång. 🙂
Hääääär är den nya legacyn! 😂