Snälla Hjälp :(
Okej, jag är själv nog medveten att jag spammar med massa TS 2 saker (Ledsen för det) Men nu behöver jag snabb svar!
ÄR Ginza.se Säker sida?
Har ni köpt där tidigare? Har ni några erfarenhet? Rekommenderar ni det?
Var kan man annars köpa TS2 Arbetsliv (Open For Business)
Tacksam för Svar :)
our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important.
Ginza.se har jag köpt film från utan några problem alls! Har du kollat tradera?
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Vet inte om du kan se länken här men där finns det massa sims 2 spel, och eftersom det är "köp nu" så behöver du inte hålla på att krångla med att auktionera. Kolla bara upp att säljarens kritik.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag har också köpt från Ginza förut. Det har aldrig varit något krångel och jag har fått mina prylar ganska snabbt och utan problem. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#1 #3 Tack för snabbt svar, helst vill jag köpa från säkra sidor, vill inte köpa från sidor man har hört tok för mycket!
Men Tack i allafall :)
our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important.
Discshop.com och cdon.com brukar jag handla mycket spel och annat från och båda har snabb leverans och inte upplevt några problem med dem alls sedan är de inte så dyra heller. :)
Här är Discshop annars kanske de har spelet på cdon också. :)
“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.” - Vicki Harrison
"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon