Världar finns inte i spelet
Jag har ett MEGASTORT problem som jag håller på att bli riktigt galen över!
Mina köpta världar Aurora Skies och Midnight Hollow finns inte i mitt spel. Jag hade de båda världarna innan jag ominstallerade alla mina sims. Jag har självklart laddat ner och installerat om världarna efter ominstallationen av alla spel, men de finns inte i listan där man väljer vilken värld man vill spela i.
Såhär ser det ut i listan över nedladdningar. Som ni ser har jag installerat Aurora Skies ett antal gånger. Vad jag inte förstår är varför det står "Föremål" och inte "Värld" under Typ. Vad är det för fel och hur fixar jag det? 🤔
Jag kollade på mitt spel och det står föremål vid världarna hos mig också.
har du testat och ta bort alla och kolla igen om det går då?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1 Okej. Yes, det har jag gjort. 😕
Har du startat om datorn efter att ha installerat världarna?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#3 Japp..
Putt
Jag sökte lite på problemet och hittade det här:
Kan den här guiden hjälpa, tror du? 🙂
Jag har själv haft problem med nedladdade världar från Store som inte dyker upp i Nytt spel-menyn, eller som dyker upp dubbelt och inte fungerar när jag försöker starta nytt spel. (Det hände nyligen då jag behövde ominstallera min dator för att utesluta vad det var som krånglade med den)
Tursamt nog för mig så hade jag äldre reservkopior av world-filerna jag behövde som jag kunde lägga in i The Sims 3-mappen och fixa världsproblemet med, så jag löste problemet på det sättet.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#6 Den där guiden kan säkert vara till hjälp (hoppas jag). Just nu är jag dock för trött för att orka ta tag i det, men jag ska se om jag kan ordna till det senare. Tack för hjälpen! 🙂