The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 1336 ggr
Cookio
0

Sims 3 Rampljuset

hur gör man då man skickar en sim via simporten? försöker skicka min på turne till min killes sim men då man klickar på meddelandet om det som kommer upp så händer inget mer och det står inget nånstans

Arsatazz hamsteruppfödning

MozillaFireFox
0

När du kommer till huvudmenyn, klick på dem 3 punkterna där nere i vänstra hörnet och kllick sen på simporten :) #2

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

Cookio
0

jojo, den biten vet jag, men sen står det inget mer, det kommer upp så man ser förfrågan men då man klickar där och kommer till sim porten är det inga förfrågningar eller något alls.

MozillaFireFox
0

#2 Du måste ha förfrågningar för att göra det tror jag :)

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

Cookio
0

jag får förfrågningarna från min kille, och han får mina men då vi klickar på dom så finns inget där men min skickas iväg på turne ändå men han ser inget på sitt spel och kan inte göra nåt

MozillaFireFox
0

#4 kanske beror det på att dina simmar inte är utbildade till att vara sångerska eller osv? Har rampljus men har itne tillgång till allt och även itne utforskat 100%

Cookio
0

Jo det är min sim. Hon är på nivå 3