The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 1027 ggr
lisora
0

börja med häst-poser osv

Hej! Jag är hästintresserad och har varit inne nu på flera the sims 3 hemsidor som tar så sjuuukt snygga bilder på sina hästar!!

Har förstått att de använder pose-player.. Jag undrar hur mycket plats den tar? Min dator är inte superbra, men den är inte dålig heller. Kommer det sega ned spelet?

Sedan en till fråga, har sett att det finns massor av olika sliders och färger och former till hästarna som går att ladda ner, någon som gjort det? Size slider verkar ju helt super, men är rädd att det ska bli alldeles för mycket för att spelet ska klara av det på min dator.. Behöver man en super-dator för att ladda ner alla dessa saker?

Bara Anna
1

Väldigt få mods tar stor plats och jag tror inte pose-player eller slider tar större plats heller.

Det som kan ta stor plats är själva bilderna du kommer att ta. Inte för att varje bild är särskilt stor. Men den sammanlagda mängden kan bli STOOR om du blir lite för ivrig och tar många bilder^^

Varför inte bara prova? Det är svårt att säga vad som kommer att hända med din dator om något. Blir det knas så är det bara att ta bort modsen igen! Ingen stor sak.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

jjjosa
1

Den ligger inte på mycket. Tror inte ens den ligger på 1 halv mb. Och som övre skrev ligger bilderna på mer. Sen ska du ju ha poser också. Dom ligger inte heller på så mycket. Jag har ungefär 4000 mods/downloadsen och dom ligger sammanlagt på 2gb

lisora
0

Tack så mycket för svaren!! Verkar ju hur kul som helst!! 😃