Äktenskapsbryterska?
OK, den elakaste av frågor kanske…. Men den är berättigad för mitt historieskrivande (eller nåt).
Vad krävs av min sim (och mig som maktfullkomlig marionett-hanterare) för att jag skall kunna locka en gift manlig sim att bli positivt inställd till att min Sim flirtar med honom? Jag är inte intresserad av att skapa någon form av relation dem emellan. Bara möjligen attraktion + en eller flera one-night stands. (Sa jag att jag var elak?).
Skall väl tilläggas att jag sitter på både Wohooer och Mastercontroller så i teorin så kan jag för historiens skull tvinga fram det. Men det vore kul om det hände på riktigt så att säga! :-)
Me. Myself & My Sims
Jag har enbart haft problem med det scenariot när den gifta parten man försöker ragga upp har Familjeinriktad som egenskap. Är den simmen och/eller din egen Flörtig så underlättar det ännu mer.
Det går alldeles utmärkt att göra dock, jag startade min legacy på det sättet, helt utan mods.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.