The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 998 ggr
[postmortum91]
0

kan ej bli tsm i framtiden?

Hej!

Min sim har nu byggt ett hus i framtiden och dejtar en kille. De har kysst varandra och de är på G men mer än så verkar inte gå. Jag vill kunna ha myspys med killen och bli tsm med honom men det kommer aldrig upp något alternativ. interaktionerna på "vänlig" är nästan helt tom. Är det en bugg eller ska jag inte kunna skaffa barn i framtiden och gifta mig?

nelleeh
0

Jag vet inte säkert men antagligen är det en bugg eller något sånt eftersom att min sim precis har förlovat sig, jag har egentligen ingen aning om vad det är för bugg ( om det nu är en, jag kanske är helt ute och cyklar) eller vad du kan göra åt den. Men jag ville mest bara säga att det ska gå att gifta sig i framtiden.😊

M_a_r_i_a
0

de hände typ samma sak för mig, dom va på g och gjorde allt (duvet) tsm men ddom kunde inter bli ihop eller förlova sig :o

M_A_R_I_A 🌺

KastKatt
0

Hur flyttar man in i framtiden?

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

M_a_r_i_a
0

#3 man måste köpa ett hus i framtiden för att kunna flytta in dit, men då bor man i nutiden ovkså så man måste ha tillräkligt med pengar för att köpa ett hus där o de är ganska dyrt har jag för mig :/ pröva vinn på lotto vann ganska mycke :D

M_A_R_I_A 🌺

KastKatt
0

#4 så man kan inte BARA leva i framtiden?

Greetings.

Legacy Mwari.

M_a_r_i_a
0

tror faktiskt inte det tyvär… men man kan skaffa familj där och lixom leva som vanligt :)

M_A_R_I_A 🌺

KastKatt
0

#6 Okej, men det är ungefär som att köpa hus utomlands i sims 2? Lite trist trodde man bara kunde bo där liksom :/

Greetings.

Legacy Mwari.

M_a_r_i_a
0

#7 nej de är inte som att köpa hus utomlands, man kan bo där men asså när man åker tillbax till nutiden så bor man där också för man måste ha någon stans o bo lixom :P men om du inte väljer att åka tbx till nutiden så är de ju som att du bor i framtiden :)

M_A_R_I_A 🌺

KastKatt
0

#8 oh! så det är inte som om de vill att man ska åka tillbaka eller så? NICE! Tack för svaret och förlåt om jag kapade din tråd!

Greetings.

Legacy Mwari.