The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 4960 ggr
Simslish
2

Släkten Park

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är Amer Park! Hon har precis flyttat från sin fattiga barndom och flyttat till en helt ny stad , Riverview. Egenskaper: Älskar naturen , familjeinriktad , oemotståndlig , våghals och konstnärlig. Gillar: Pop musik , maten grillade tofu kotletter och färgen svart. (lottat)

Generation 1

Simslish
1

När hon kom till sitt nya hus blev hon dock besviken , hon hade blivit bedragen. Det fanns inget på tomten. Det var bara tomt , tomt och tomt. Hon försökte ringa han som hon köpte huset av. Numret fanns inte. Men Amber tänkte inte sitta och lipa för det och köpte det nödvändiga man behöver.

Simslish
1

Som uppmuntring åkte Amber till simbassängen. Hon tänkte också leta efter kille men hittade ingen som hon föll för. Hon passade även på att skaffa ett jobb som polis.

Simslish
1

Sedan åkte hon till konstgalleriet. Där gick en tant fram till Amber och började gräla. Men Amber är van då hennes mamma alltid grälade med henne så hon grälade tillbaka.

Simslish
1

Efter gick hon till sin favorit plats - framför målarduken. Amber hoppas en dag kunna köpa sig ett eget.

Simslish
0

Får spela mer senare/imorgon. Hoppas någon följer/läser c:

KastKatt
0

Följer!

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

linn8
0

Följer:D

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Simslish
0

Såg nu att i första inlägget skrev jag att hon hette Amer Park men hon heter Amber Park :) förlåt för felskriving

Simslish
0

Så roligt! #6 #7

Javix
0

Följer! Hon är jätte söt! :)

Gabriella.L
0

Följer! :)

Simslish
0

#11 jätte kul!  #10 kul att du följer! :) ja visst e hon

har spelat lite nu så ska uppdatera er

Simslish
1

Första dagen på jobben gick bättre än förväntat. Amber blev vän med sin partner och fick berömm av chefen. Även Amber tycker att det är riktigt roligt att jobba. Efter jobbet går hon till parken.

Simslish
2

I parken såg hon sig omkring. Någon gång vill jag skaffa familj , och jag tänker inte låta det bli försent. Så Amber lunka runt lite i parkerna och spanade med ögonen stora som tefat. Plötsligt såg hon en otroligt läcker man. Hon blev dödsförälskad. Hon gick genast fram och pratade med honom och han verkade som att han kände likadant. Men dom hann inte prata så länge för det började bli kväll och Amber hade jobb imorgon men dom bestämde att dem skulle ses på slappardagen.

Simslish
2

Andra dagen på jobbet gick ännu bättre. Hon är väldigt populär på kontoret. Hennes chef gav henne en uppgift genom att läsa en bok. Om hon läste den så skulle hon bli bättre vän med chefen och få bättre arbetsbetyg. Amber tackade gärna ja till denna uppgift och tog sin eftermiddagstid till att läsa boken.

Simslish
2

Dag 3 på jobbet fick Amber en befodran! Nu är Amber skrivbordsryttare(2) och fick en check med pengar och löneförhöjning! Efter jobbet gick Amber till sommarfestivalen som belöning. Hon unnade sig själv att köpa en tallrik pommes. Åka rullskridskor är kanske inte Ambers grej men det var kul att pröva på.

Simslish
1

När hon kommer hem tar hon pengarna hon fick och byggde sig ett litet hus med väggar! Nu har hon även tak över huvudet :)

Simslish
0

Spelar mer senare idag ;)

[mitzylinnea]
0

Följer :D

Simslish
0

#19 Kul 😂

Simslish
0

Jag ber om ursäkt att det inte kom någon mer uppdatering igår :( Hade fullt upp. Får försöka skriva idag 🙂

Simslish
0

Dock hinner jag inte spela idag heller! Jag ber om ursäkt för usel uppdatering men hoppas jag har kvar några följare. Får försöka spela imorgon c: Vi håller tummarna 😎

Simslish
0

Har spelat nu så ska uppdatera! c:

Simslish
0

Äntligen blev det slappar dagen! Amber ringde Billy (som jag har glömt att säga att han heter) och bjöd över honom. När Billy kom blev båda jätte glada.

Simslish
0

Billy frågaden till och med om Amber ville bli hans flickvän (även jag blev chockad :0). Amber svarade ja och frågade om Billy ville flytta in. Det visade sig att Billy var rik och det blev en rejäl inkomst till familjen Park så Amber och Billy bestämde sig för att bygga ut till ett riktigt fint hus. (jag suger på att göra hus så jag köpte färdiga ritningar c:)

Simslish
0

Bild på nya huset c:

Simslish
0

Oj , fel hus

Simslish
1

Detta är huset c:

Simslish
1

Dom invigde även den nya sängen ;)

Simslish
1

Vad har du nu ätit Amber?

Simslish
1

Sommaren gick fort och det blev höst. Löven faller ner från träden och Amber tänker att hon måste kratta. Då är hon ju även ute i naturen och det älskar ju Amber :)

Simslish
1

Just när hon känner att hon mår som bäst ute i naturen måste hon kräkas , igen …

Simslish
0

Det var det jag hade för idag c:

Simslish
0

Spelade innan men skriver om det typ senare idag :)

Simslish
1

Nu har skolan börjat och jag hinner inte spela så mycket :c Om jag ska vara helt ärlig hinner jag inte spela alls. Men tänkte slänga in en bild som hör till legacyn :')

Amber är gravid!

Simslish
1

En ruskig kväll känner Amber hur det börjar rinna vatten , barnet är på väg! Hon och Billy åker in till sjukhuset. (fråga inte varför hon har dom kläderna c':)

Simslish
1

Det blev inte en utan två små bebisar! Det är två killar som heter Milan och Adrian :)

Amber och Milan

Simslish
1

Billy och Adrian