Släkten Park
Får spela mer senare/imorgon. Hoppas någon följer/läser c:
Följer!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Följer:D
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Såg nu att i första inlägget skrev jag att hon hette Amer Park men hon heter Amber Park :) förlåt för felskriving
Så roligt! #6 #7
Följer! Hon är jätte söt! :)
Följer! :)
#11 jätte kul! #10 kul att du följer! :) ja visst e hon
har spelat lite nu så ska uppdatera er
I parken såg hon sig omkring. Någon gång vill jag skaffa familj , och jag tänker inte låta det bli försent. Så Amber lunka runt lite i parkerna och spanade med ögonen stora som tefat. Plötsligt såg hon en otroligt läcker man. Hon blev dödsförälskad. Hon gick genast fram och pratade med honom och han verkade som att han kände likadant. Men dom hann inte prata så länge för det började bli kväll och Amber hade jobb imorgon men dom bestämde att dem skulle ses på slappardagen.
Andra dagen på jobbet gick ännu bättre. Hon är väldigt populär på kontoret. Hennes chef gav henne en uppgift genom att läsa en bok. Om hon läste den så skulle hon bli bättre vän med chefen och få bättre arbetsbetyg. Amber tackade gärna ja till denna uppgift och tog sin eftermiddagstid till att läsa boken.
Dag 3 på jobbet fick Amber en befodran! Nu är Amber skrivbordsryttare(2) och fick en check med pengar och löneförhöjning! Efter jobbet gick Amber till sommarfestivalen som belöning. Hon unnade sig själv att köpa en tallrik pommes. Åka rullskridskor är kanske inte Ambers grej men det var kul att pröva på.
Spelar mer senare idag ;)
Följer :D
#19 Kul 😂
Jag ber om ursäkt att det inte kom någon mer uppdatering igår :( Hade fullt upp. Får försöka skriva idag 🙂
Dock hinner jag inte spela idag heller! Jag ber om ursäkt för usel uppdatering men hoppas jag har kvar några följare. Får försöka spela imorgon c: Vi håller tummarna 😎
Har spelat nu så ska uppdatera! c:
Billy frågaden till och med om Amber ville bli hans flickvän (även jag blev chockad :0). Amber svarade ja och frågade om Billy ville flytta in. Det visade sig att Billy var rik och det blev en rejäl inkomst till familjen Park så Amber och Billy bestämde sig för att bygga ut till ett riktigt fint hus. (jag suger på att göra hus så jag köpte färdiga ritningar c:)
Oj , fel hus
Det var det jag hade för idag c:
Spelade innan men skriver om det typ senare idag :)