Mina skapelser
|Edit!| Fanns tydligen redan en sån här tråd, så jag ändrar det till en tråd som handlar om mina skapelser. Tar gärna emot kritik och kommentarer! :D
Tja! Jag tycker det är både kul och lite utmanande att skapa unika simmar, i både ansikte och i stil.
Hur brukar ni göra för att inte fastna i en loop gällande era simmar?
Och ladda gärna upp bilder på era unika simmar, både djur/ och och personsimmar
Börjar med en Snygg-Sim som jag gjorde när jag lekte i skapa sim senast. Han är inte riktigt standardtypen för mig, fast mina snygg-simmar brukar oftast ligga åt den slimmade hållet med rätt skarpa drag, och långt ansikte. Lite modell-looken :)
Riktigt nöjd med honom, tycker att fräknar är så snyggt att jag typ aldrig använder de x) Sparar på de liksom. Sen brukar jag inte ha så ljusa ögonbryn, eller frisyrer som äter upp ögonbrynen :P
Någon kritik på honom?
Ämnet har varit uppe tidigare. Länkar till tråden för lite lästips, då det var en hel del som både svarade och postade bilder i den tråden! 🙂
http://thesims.ifokus.se/discussions/522b74448e0e745f590007e6-unika-simmar
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Oj vad mörka bilderna blev :( Aja, här kommer en till sim jag skapade, utmanade mig själv genom att göra rätt tvärt emot vad jag brukar.
Så ett rätt mjukt ansikte, (jämfört med den förra rätt små ögon också) och en mjuk, lite uppåt näsa och väldigt vinklade ögon. Inte riktigt någon favorit för mig, men jag blev rätt nöjd med hans profil.
Båda har dock mycket ljusare hårfärger än vad det ser ut som :) Nu vill jag se och höra hur ni gör!
åh, såg inte ditt inlägg, tack! :)