Problem med speluppdatering 1.66.2.0240002!
Skulle precis till att spela lite Sims när frågan kom upp i startprogrammet om jag ville uppdatera till den nya speluppdateringen. Skadar väl inte tänkte jag, men johodå! Nu svarar inte spelet alls (Not responding i task manager på datorn) och det har inte hjälpt att starta om datorn heller! Så var försiktiga med den nya uppdateringen, imo så är den kass!
Jennie
Om du inte redan har gjort det - prova att ta ut ALLA dina mods om du har några. Det är alltid rekommenderat att ta ut dessa före uppdatering, då eventuell inkompabilitet (säg det snabbt 10 ggr….) hos modsen innan de har uppdaterats kan få spelet att krascha, precis som du beskriver. Personligen har jag ännu inte gjort uppdateringen då jag vill vara 100 på att mina favorit-mods (NRAAS et al) fortfarande fungerar. Kan inte överleva utan dem… Så jag kan inte svara på om det är en dålig patch eller inte. Skall väl också tillägga att patchen bara verkar vara relevant för dem av oss som spelar Into the Future: http://www.thesims3.com/game/patches/-508283802
Me. Myself & My Sims